Æggehvidt udflåd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

231 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. maj 2016

Anonym trådstarter

Hej piger, jeg håber lidt nogle af jer kan hjælpe mig. 

Vi vil rigtig gerne være gravide, sidste måned var min mens forsinket og jeg testede 2 svage positivte graviditetstester men fik desværre en SA  

Vi har købt æggeløsningstester for at tjekke hvornår jeg havde æggeløsning det havde jeg den 30/04 så vi kunne ramme den rigtige dag. 

Normalt skulle min mens havde været kommet den 12 i denne mdr og den er ikke kommet endnu, og negative tester

så nu kommer spørgsmålet. Hvad betyder det at have æggehvidt udflåd  (masser af det, kan presse det ud) efter man er gået over tid ????  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2016

Camilze

Det kan betyde graviditet, men læg nu ikke alt for meget i det. 
Din krop kan evt. også stadig reagere på den spontane abort. 
Jeg ved godt, at det ikke er det, du vil høre, men prøv at slå koldt vand i blodet, hvis alt drejer sig om projekt baby, så er det faktisk ofte sværere. 

Anmeld Citér

16. maj 2016

Anonym trådstarter

Alt drejer sig nemlig om graviditet herhjemme det er rigtig svært når man sidste mdr havde en positiv graviditetstest  

Anmeld Citér

16. maj 2016

N_b9

Anonym skriver:

Hej piger, jeg håber lidt nogle af jer kan hjælpe mig. 

Vi vil rigtig gerne være gravide, sidste måned var min mens forsinket og jeg testede 2 svage positivte graviditetstester men fik desværre en SA  

Vi har købt æggeløsningstester for at tjekke hvornår jeg havde æggeløsning det havde jeg den 30/04 så vi kunne ramme den rigtige dag. 

Normalt skulle min mens havde været kommet den 12 i denne mdr og den er ikke kommet endnu, og negative tester

så nu kommer spørgsmålet. Hvad betyder det at have æggehvidt udflåd  (masser af det, kan presse det ud) efter man er gået over tid ????  

Ved ikke hvad det betyder men jeg har altid haft det. 
før og under graviditet :p også så man kan "presse det ud"

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.