Sover ikke !!!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. maj 2016

Merii

Jeg har en dreng på 3,5 år og er super altiv, jeg kan simpelthen ikke putte ham til natten, han har droppet middagsluren inden han blev 2 år og hver aften har vi en kamp, jeg plejer at holde hans hånd men han pjatter snakker hopper og alt muligt! Har prøvet at gå ud og sige godnat men han skriger eller kommer ud, har ingen kræfter til ham, han er svær! 

Han sover meget sent med os ca kl 22-23 om aften. 

Nogen som har prøvet det og hvad var jeres løsning ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2016

Sprit25

Merii skriver:

Jeg har en dreng på 3,5 år og er super altiv, jeg kan simpelthen ikke putte ham til natten, han har droppet middagsluren inden han blev 2 år og hver aften har vi en kamp, jeg plejer at holde hans hånd men han pjatter snakker hopper og alt muligt! Har prøvet at gå ud og sige godnat men han skriger eller kommer ud, har ingen kræfter til ham, han er svær! 

Hvad gør du når han kommer ud igen?

Altså jeg ville gå sige godnat, gå ud. Når han skreg, gå ind ae ham og berolige ham også ud igen. Sådan har min datter lært det

Anmeld Citér

15. maj 2016

LBK

Merii skriver:

EN af mine piget var ligesådan i en lang periode. Vi fandt hurtigt ud af hvad der virkede for os. Og jeg må skynde mig at sige at jeg havde set det i et amerikansk NANNY program på tv og svoret at det ville jeg aldrig bruge, men nu havde jeg prøvet alt andet og var desperat 

OG DET VIRKEDE

"to minutters reglen og ingen snak putteregel"

læser godnathistorie, puttet dynen godt godnat lille ..... sov dejligt og så gå. Så skriger h.. helt vildt og efter to minutter ind på værelset ae 1 gang på kinden og ud igen og sådan fortsætter det indtil h.. Sover. 

Kommer h.. Ud fra værelset tager man h.. Med retur og gør det samme. 

Med tiden gik det langsomt i sig selv 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.