Hvad laver I i weekenden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.184 visninger
8 svar
9 synes godt om
15. maj 2016

"Anarkisten"

Ja, hvad laver i når der er weekend eller fridage?

Kan egentlige godt lide måden vi holder weekend på. Laver sjældent det helt store, men lidt inspiration vil være dejligt 

Har 2 knægte på 3 og 6, så det må gerne ske lidt, selvom vi også nyder at "fede" den 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2016

Sommerblomst21

Nu er jeg førstegangs gravid, så ingen børn endnu. Men da jeg var mindre var min familie og jeg tit i svømmehallen om lørdagen. Vi har altid været glade for vand, så på den måde har det været rigtig hyggeligt for os som familie og fedt at få brugt lidt energi i vandet. Ellers har vi spillet mange spil sammen, taget på legepladsen eller i skoven osv. Aktiviter som ikke kraver det store og hvor man for mig at se stadig kan slappe af og nyde det er weekend  nu kender jeg ikke dine børns interesser, men ellers har vi også tit spillet fodbold, badminton osv i haven. 

Anmeld Citér

15. maj 2016

lineog4

Det er meget forskelligt. Men forsøger at holde aktivitetsniveauet nede så vi max har en stor plan. 

I denne her pinse weekend har det stået på oprydning, lidt arbejde (for mig), børnene har gæster, er gæst og set Star wars nummer 3. Det er regnvejr så ikke de store udendørs aktiviteter selvom de burde luftes en gang om dagen 

er det godt vejr ender vi ofte i kolonihaven, går en tur på havnen, en tur i skoven eller andet gratis. Ved børnene ville elske svæmmehallen men vi får aldrig taget os sammen. 

Dårligt vejr er det tegne, perleplader, spille spil, lave mad, høre musik, se en film, lege mm. Og ja i det hele taget nå de ting vi ikke når i en travl hverdag. 

Lige nu er drengene ude og fodre dyr med far, jeg har arbejdet og skulle nu rydde mere op og den store piger griner højlydt med en helt ny veninde der er på besøg (så skønt at gå pg lytte til)

Anmeld Citér

15. maj 2016

Kamilla-m

"Anarkisten" skriver:

Kan egentlige godt lide måden vi holder weekend på. Laver sjældent det helt store, men lidt inspiration vil være dejligt 

Har 2 knægte på 3 og 6, så det må gerne ske lidt, selvom vi også nyder at "fede" den 

Vi slapper af, ordner have, ser film, tegner, bage, leger, går i skoven osv 

Anmeld Citér

15. maj 2016

Rauw

Nu hvor vejret er så lækkert er vi gerne i gården og lege, her er gynger osv og massere legekammerater og bag ved ligger en lille park hvor man kan spille bold og ta sol så det bruger vi weekenden på. Imens vi spiser alt for mange Sun lollys  ellers går vi tur på havnen. Tar på shopping. Vi ser ik tv eller iPad for jeg har ingen af delene, men vi leger en del, tegner, maler, perler, bygger huler osv. Når jeg synes vi trænger til at komme ud tar vi i biffen, legeland eller spiller mini golf, besøger familie. Synes vores weekender er rigtig hyggelige selv om børnene altid brokker sig over at vi ik skal i Tivoli hver weekend

Anmeld Citér

15. maj 2016

B&J

Det er sååååå forskelligt. Men denne gang har vi været ude og handle ind til vores køkkenhave.

fået ryddet op gjordt rent

spolæet spil

slappet af

været i Løkke. Totalt hyggeligt med strand pandekagehuset og bolcher 

da vi kom hjem plantede vi planterne ud 

vi har lavet lagkage bagt boller 

Andre gange når vi har fri sammen laver vi i gen ting

Anmeld Citér

15. maj 2016

Troldemommi

Den her weekend har vi ryddet op i vores skur og derfor fået solgt rejseseng, babybadekar, autostol, legetøj og løbecykel �� Og en tur på henbrugspladsen

Så har vi været i skoven hvor vi spiste madpakker, og så nåede vi lige hjem inden Ishockey kampen begyndte.

I morgen skal vi besøge mine forældre 

Anmeld Citér

15. maj 2016

Sprit25

Åh jeg har ryddet op i køkkenet mens min datter faktisk bare har tøffet. Hun har set lidt tv, leget inde og ude. Og havde så mega dårlig samvittighed�� Skønt andre også rydder op

Anmeld Citér

15. maj 2016

Benjamins'mor

Vi besøger familie, den ældste leger med en kammerat, slapper af herhjemme med leg og hygge, tager på energimuseet der ligger tæt på hvor vi bor (vi har årskort), indimellem tager vi på legepladsen. Mine er 5 år og 2,5 år. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.