Er det bare helt normalt, eller? Hyggetråd :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

821 visninger
16 svar
0 synes godt om
15. maj 2016

Mynewlife

Jeg har termin den 21 juni. Så er 34+5 i dag.

Den anden dag havde jeg regelmæssige menssmerter-mave kneb (har hørt begyndende veer begynder sådan, for nogle).. Lagde faktisk i næsten to timer og tog tid på smerteapp. Grunden til jeg ikke ringede til FG var fordi de kom hvert 4-5 minut, og ikke tættere. De blev kun lidt værre. Døjer med diarré hver dag, skambenet gør nuller... Sover konstant.. Har selv en fornemmelse af jeg ikke går tiden ud. Men hvem ved. 

Hyggetråd til om kroppen er ved at forberede sig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2016

baby_drømme

Mynewlife skriver:

Den anden dag havde jeg regelmæssige menssmerter-mave kneb (har hørt begyndende veer begynder sådan, for nogle).. Lagde faktisk i næsten to timer og tog tid på smerteapp. Grunden til jeg ikke ringede til FG var fordi de kom hvert 4-5 minut, og ikke tættere. De blev kun lidt værre. Døjer med diarré hver dag, skambenet gør nuller... Sover konstant.. Har selv en fornemmelse af jeg ikke går tiden ud. Men hvem ved. 

Jeg vil sige, at det er din krop, som er ved at forberede sig til fødsel. Om du føder før eller efter termin, kan jeg af gode grunde ikke sige, men din krop gør sig klar  Held og lykke når den tid kommer 

Anmeld Citér

15. maj 2016

Mynewlife

EJA skriver:

Jeg vil sige, at det er din krop, som er ved at forberede sig til fødsel. Om du føder før eller efter termin, kan jeg af gode grunde ikke sige, men din krop gør sig klar  Held og lykke når den tid kommer 

Nej selvfølgelig kan du ikke det  

Mange tak.. Ja tror også den forbereder sig. Men tror jeg ringer næste gang. Det gjorde mig lige utryg må jeg indrømme :-). 

Man må fordrive ventetiden!

Anmeld Citér

15. maj 2016

Mor1986

Mynewlife skriver:

Jeg har termin onsdag, og har i fire uger været sikker på jeg fødte før tid men intet er sket. Han har tynget, jeg har haft ondt i skambenet, et par dage med dårlig mave osv.

i dag har jeg dog haft ondt under maven og en gang i mellem med en anden form for ondt. Han presser godt når jeg tisser. Og de sidste par dage har jeg været mega træt. Så nu håber jeg han er ved at være der. 

Med den første gik jeg 4 dage over tid. 

Anmeld Citér

15. maj 2016

Mynewlife

Mor1986 skriver:

Jeg har termin onsdag, og har i fire uger været sikker på jeg fødte før tid men intet er sket. Han har tynget, jeg har haft ondt i skambenet, et par dage med dårlig mave osv.

i dag har jeg dog haft ondt under maven og en gang i mellem med en anden form for ondt. Han presser godt når jeg tisser. Og de sidste par dage har jeg været mega træt. Så nu håber jeg han er ved at være der. 

Med den første gik jeg 4 dage over tid. 

Vi må håbe der snart sker noget ved dig! 

Jeg krydser han snart kommer til verden! 

En ny ukendt smerte dukkede op.. Ved lysken?!.. Gider altså ikke alle de smerter 

Anmeld Citér

15. maj 2016

Mor1986

Mynewlife skriver:

Vi må håbe der snart sker noget ved dig! 

Jeg krydser han snart kommer til verden! 

En ny ukendt smerte dukkede op.. Ved lysken?!.. Gider altså ikke alle de smerter 

Man tolker bare hver en lille ting. Det er frygteligt. Men det kan nemt være ligament smerter fordi det hele vokser.

vi krydser for han snart er på vej 

Anmeld Citér

15. maj 2016

Sandratoft

Mynewlife skriver:

Plukkeveer er helt normale, og det lyder som det du beskriver. Tro mig, når du har rigtige veer, så er du slet ikke i tvivl  

Anmeld Citér

16. maj 2016

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Jeg havde termin 14.02.. flere uger før termin døjede jeg med de værste mavesmerter og tynd mave (flere uger i træk) og tænkte Åh åh gad vide om det er nu. . Men jeg fødte først d 20.02 ��

Anmeld Citér

16. maj 2016

Sedigfor

Sandratoft skriver:

Plukkeveer er helt normale, og det lyder som det du beskriver. Tro mig, når du har rigtige veer, så er du slet ikke i tvivl  

Jeg var i tvivl (:

Anmeld Citér

16. maj 2016

Camilze

Jeg er selv 35 + 2 (termin d. 18. juni), og jeg har også oplevet menses lignende smerter, min JM sagde, at det var min krop, der gjorde klar til fødslen, altså bækkenet, der udvider sig, barnet, der sætter sig fast, livmoderen, der gør sig klar. Men er du bekymret, så kontakt din JM eller FG

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.