Hvad er det her? (Advarsel:billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.548 visninger
9 svar
7 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. maj 2016

Anonym trådstarter

Hej alle søde baby brugere! 

Jeg er en smule forvirret.. Jeg burde have min mens nu, og jeg synes ikke rigtig at det er der.. Men jeg er også bare i tvivl. Ved ikke om det er pletblødning, eller om jeg bare skal have ekstrem lidt mens denne omgang... Eller brunligt udflåd?  

Vedlagt billede af hvad der kom over en hel nat. 

Andre der har oplevet noget lignede? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2016

pb2017

Anonym skriver:

Jeg er en smule forvirret.. Jeg burde have min mens nu, og jeg synes ikke rigtig at det er der.. Men jeg er også bare i tvivl. Ved ikke om det er pletblødning, eller om jeg bare skal have ekstrem lidt mens denne omgang... Eller brunligt udflåd?  

Selvom jeg godt kan have kraftige menstruationsblødninger, så bløder jeg sjældent om natten  Det kan være den kommer i løbet af i dag, ellers er det måske bare en pletblødning 

Anmeld Citér

15. maj 2016

"Anarkisten"

Anonym skriver:

Har du taget en test? Da jeg blev gravid med nr 2 troede jeg at jeg skulle have min menstruation fordi der var lidt blod/mørkt udflåd, men da jeg så fik taget en test sagde den noget andet 

Anmeld Citér

15. maj 2016

Anonym trådstarter

"Anarkisten" skriver:

Har du taget en test? Da jeg blev gravid med nr 2 troede jeg at jeg skulle have min menstruation fordi der var lidt blod/mørkt udflåd, men da jeg så fik taget en test sagde den noget andet 

Nej det har jeg ikke..  Jeg tænker at tage en test hvis det ikke ændre sig i løbet af imorgen, for det skulle være min "sidste dage" af min menstruation alligevel. Jeg plejer altid at have den kraftigste blødning på anden dagen, og det er kun kommet de brune dråber som på billedet. Kunne være så dejligt! Men ville godt nok ikke have regnet med det  Hvor mange dage var dit brunlige plet/dråbe blødning? 

Anmeld Citér

15. maj 2016

Anonym trådstarter

pb2016 skriver:

Selvom jeg godt kan have kraftige menstruationsblødninger, så bløder jeg sjældent om natten  Det kan være den kommer i løbet af i dag, ellers er det måske bare en pletblødning 

Der er ikke kommet mere, den samme mængde igår, det skulle være midt af min menstruation. Derfor jeg synes det er så mærkeligt  Men jeg tænker at tage en test hvis det ikke tager mere til imorgen, for så er min menstruation ca. færdig. Det kan jo også sagtens være ændring af cyklus, det er ikke til at sige. Kroppen er godt nok svær at gøre sig klog på 

Anmeld Citér

15. maj 2016

"Anarkisten"

Anonym skriver:

Nej det har jeg ikke..  Jeg tænker at tage en test hvis det ikke ændre sig i løbet af imorgen, for det skulle være min "sidste dage" af min menstruation alligevel. Jeg plejer altid at have den kraftigste blødning på anden dagen, og det er kun kommet de brune dråber som på billedet. Kunne være så dejligt! Men ville godt nok ikke have regnet med det  Hvor mange dage var dit brunlige plet/dråbe blødning? 

Spændende  Jamen jeg mener kun der var den første dag, muligvis også 2. dag. Havde i hvert fald meddelt manden, at den heller ikke var der i denne omgang. Det var den så alligevel 

Anmeld Citér

15. maj 2016

Anonym trådstarter

"Anarkisten" skriver:

Spændende  Jamen jeg mener kun der var den første dag, muligvis også 2. dag. Havde i hvert fald meddelt manden, at den heller ikke var der i denne omgang. Det var den så alligevel 

Mit er også stoppet nu  Så jeg smutter ned efter en test imorgen. Meeeeget mærkeligt! Man når lige at tænke "nå, så er det den tid igen".. Men så ikke alligevel  haha

Anmeld Citér

16. maj 2016

Anonym trådstarter

"Anarkisten" skriver:

Ville lige give en update.. Testen var meget POSITIV  Hvor er det altså bare vildt! Er da helt oppe at køre. 5. Cyklus, og et håb der var så godt som opgivet.. En lille bebser i maven. Skøre krop! Så håber vi bare at bebser laver en dejlig hule med en lejekontrakt der udløber om små 8 måneder  

Anmeld Citér

16. maj 2016

xStinepigen

Anonym skriver:

Ville lige give en update.. Testen var meget POSITIV  Hvor er det altså bare vildt! Er da helt oppe at køre. 5. Cyklus, og et håb der var så godt som opgivet.. En lille bebser i maven. Skøre krop! Så håber vi bare at bebser laver en dejlig hule med en lejekontrakt der udløber om små 8 måneder  

Tillykke!! 

Anmeld Citér

19. maj 2016

"Anarkisten"

Anonym skriver:

Jubii 

Stort tillykke. Ja, kroppen er en underlig fætter 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.