Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
MissSkat skriver:
Hej alle..
Jeg har lige et spørgsmål... Jeg er idag gået 11 dage over tid.. For 3 mdr, siden sprang jeg en hel periode over, men kan det godt ske allerede 3 mdr. efter igen..?
Jeg prøver ikke på at blive gravid, men jeg spiser heller ikke p-piller... Og jeg har ikke mulighed for at tage en test...
Jeg tænker bare om det overhovedet er muligt at springe en periode over 2 gange så tæt på hinanden..?
Normalt kommer mit mens sådan rimeligt til tiden... Aldrig 11 dage for sent...
Håber i kan hjælpe mig, så jeg kan få lidt ro i hovedet...
Ja det kan sagtens ske.
Min menstraution har altid ligget med en cyklus på 35 dage, men for efterhånden nogle måneder siden skete det at der gik 75 dage, så til dels en hel cyklus plus nogle dage. Måneden efter var der ingenting. Men så igen var den forsinket med 17 dage tror jeg det var.
Ens cyklus kan let blive påvirket. Dels af stress, dels af ændret kost, ændret vægt(både op og ned), og en hel masse andre faktorer.
Mit råd til dig vil være at prøve at tænke på det ovenstående og se om der for nylig har været en ændring hos dig. Derefter prøv at finde tilbage, fx afstresse, eller spise sundt igen(i mit tilfælde
), skrue ned for elitegymnastikken(slet ikke mit tilfælde) eller hvad det kunne være.
Hvis du ikke mener at det skyldes ændringer, men at det måske er tilfældigt, så prøv at holde lidt øje de næste par måneder.
Anmeld
Citér