Trænger til at komme væk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

596 visninger
5 svar
1 synes godt om
14. maj 2016

Waller

Jeg har de sidste par uger bare haft lyst til at tage væk! Trænger til at være MIG. bare mig. Min kæreste forstår mig ikke. Jeg har tit vores hjem for mig selv i et døgns tid, men det er som om det ikke er nok. Det ender med at jeg vasker tøj, gør rent og alt andet praktisk. Jeg trænger til at komme til en anden by, men en enkelt overnatning. ikke med/hos en veninde eller familie. Bare mig. Er det underligt? Når jeg har nævnt det for folk kigger de undrende på mig og tror vi er ved at gå fra hinanden. Min kæreste kan heller ikke se problemet eller meningen med mit behov. Er der andre der har/ har haft det sådan? og hvad gjorde i?

- tak på forhånd  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2016

123.

sole's verden skriver:

Jeg har de sidste par uger bare haft lyst til at tage væk! Trænger til at være MIG. bare mig. Min kæreste forstår mig ikke. Jeg har tit vores hjem for mig selv i et døgns tid, men det er som om det ikke er nok. Det ender med at jeg vasker tøj, gør rent og alt andet praktisk. Jeg trænger til at komme til en anden by, men en enkelt overnatning. ikke med/hos en veninde eller familie. Bare mig. Er det underligt? Når jeg har nævnt det for folk kigger de undrende på mig og tror vi er ved at gå fra hinanden. Min kæreste kan heller ikke se problemet eller meningen med mit behov. Er der andre der har/ har haft det sådan? og hvad gjorde i?

- tak på forhånd  

Jeg forstår dig fuldt ud.. sådan har jeg det også.. en enkelt eller 2 dag væk fra hverdagens stress og bare slappe af.. 

Anmeld Citér

16. maj 2016

Camilze

Det er ikke mærkeligt. Nogle gange har man bare brug for at være sig selv, være alene, koble 110% fra. 
Sådan kan jeg også have det. 

Anmeld Citér

16. maj 2016

Krydserfingre

sole's verden skriver:

- tak på forhånd  

Sådan har jeg det også! Jeg er højgravid og er pisse træt af min kæreste nogen gange - jeg tager hunden med i sommerhus en enkelt overnatning... Det er så dejligt 

Anmeld Citér

16. maj 2016

ErDuHerIkkeSnart

Jeg synes det lyder helt normalt - endda sundt Jeg elsker personligt at være alene, lave ingenting og få mulighed for at savne det derhjemme lidt...

Min kæreste forstår heldigvis, og vi laver derfor ligeså mange ting hver for sig, som vi gør sammen. Jeg har rejst alene, men mindre kan også gøre det... en tur i biffen på egen hånd, en eftermiddag på en café med en bog... bare sætte i gang

Anmeld Citér

16. maj 2016

Kay

sole's verden skriver:

- tak på forhånd  

Jeg kender det... og har lært at jeg er nød til at handle på det og Gøre det... og at det er felt ok! Det tog mig noget tid men jeg kan nu godt nyde tiden alene hjemme og bruge tiden på mig... men det hjælper mig at havde en plan... altså fx. Fodbad, film, frokost osv... så det er en plan over selvforkælelse til mig hvor der ikke er indlagt praktiske ting... 

Så mit bedste råd er hvis du føler det er det rigtigt og så skal du handle på det...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.