Hvad ser i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

878 visninger
13 svar
1 synes godt om
14. maj 2016

Anonym trådstarter

Godmorgen piger. 

Har til morgen taget denne test, og ville gerne høre hvad i ser? Kan ikke finde ud af om det er en skuggestreg, en reel streg, eller mit tossede hovede 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2016

Benjamins'mor

Jeg kan desværre kun se 1 streg.

Anmeld Citér

14. maj 2016

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Jeg kan desværre kun se 1 streg.

tak for svar. forventede egentlig også den var negativ. det har den været ved hver test i halvandet år nu.

Anmeld Citér

14. maj 2016

Anonym trådstarter

Hvad med på dem her?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

14. maj 2016

ekebiv

Anonym skriver:

Hvad med på dem her?

Den der kan jeg godt se

Anmeld Citér

14. maj 2016

Anonym trådstarter

ekebiv skriver:

Den der kan jeg godt se

årh jeg håber virkelig den er der..

Anmeld Citér

14. maj 2016

123.

Desværre negativ. Og det på andet billede ligner bare en skyggesterg  men håber den udcikler sig

Anmeld Citér

14. maj 2016

Mo9ca

Anonym skriver:

tak for svar. forventede egentlig også den var negativ. det har den været ved hver test i halvandet år nu.

Søde dig. Hvis den har været negativ i 11/2 år er du berettiget til at få undersøgt hos lægen, hvad der kan ligge til grund for den udeblevne g-test.

jeg må desværre også sige, at den ser negativ ud. Men ved du hvor lang din cyklus ca. er? For du kan måske være en af dem der er langsom til at danne nok hCG til en positiv test.

Mvh. M

Anmeld Citér

14. maj 2016

Anonym trådstarter

Missmatch:-) skriver:

Søde dig. Hvis den har været negativ i 11/2 år er du berettiget til at få undersøgt hos lægen, hvad der kan ligge til grund for den udeblevne g-test.

jeg må desværre også sige, at den ser negativ ud. Men ved du hvor lang din cyklus ca. er? For du kan måske være en af dem der er langsom til at danne nok hCG til en positiv test.

Mvh. M

vi har barn sammen i forvejen, så derfor har vi ikke råd til at få hjælp.

Min cyklus svinger meget lige nu. Den ligger på ca 43 dage, og den har sprunget flere over. Denne gang er jeg 35 dage over tid, hvilket jeg aldrig har været før. Men min læge har taget blodprøver for at finde ud af om det eventuelt kan være pco, eller noget andet. Og hun opfordrede mig til at blive ved med at teste en gang om ugen indtil vi vidste mere.

Anmeld Citér

14. maj 2016

anonym94

Jeg kan godt se en streg! Men køb en test fra valmed eller apoteket og tag en test 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.