Tage en pose skrald med? Må ens mor, søster eller veninde det? Eller er det kun mænd, der ikke må tage ens skrald?
Min far bliver fx lidt irriteret over at se, hvordan jeg maser affald i min skraldespand (fordi jeg er nærig med plastikposer) og så kan han godt finde på at tage min skraldpose med uden at jeg ser det, når han går efter at have været på besøg.
Det er ikke for at være øretæveindbydende, jeg forstår det bare oprigtigt ikke.
Der var et program om det engang... Mht hvad de mente var brud på det at være enlig... Det var grotesk...
Jeg har selv været ved at blive krævet penge tilbage, fordi min nuværende mand købte hus da vi var sammen og jeg senere flyttede ind.... Det mente de var socialt bedrageri da jeg allerede skulle have meldt enlig fra da jeg overvejede at flytte sammen med ham....
Jeg må erkende jeg faktisk nærmest faldt ned af stolen....
Hende i tlf fra udbetaling Danmark var usædvanligt sur, men gennemgik liiige remsen for at man ikke er enlig hvis man tænker eller laver noget der kan minde som en familie...
min venindes forældre der er skilt, har været tiltalt for social bedrageri..... Fordi de kørte sammen til bango en gang i ugen 
Anmeld
Citér