Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er den her positiv eller negativ? Er taget for 15 min. siden... Hvis den er pos kan jeg så godt blive gravid når jeg havde sex i morges?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Er den her positiv eller negativ? Er taget for 15 min. siden... Hvis den er pos kan jeg så godt blive gravid når jeg havde sex i morges?
Er det en æl test eller graviditetstest? Hvis det er en æl test er den negativ og er det en g test er den positiv hvis den er kommet indenfor tid, som som regl er 5 min
Hår ud fra at det er en ÆL test?
begge streger skal være lige tydelige for at den er positiv. Så den er stadig negativ.
Hvilken streg er test stregen egentlig? Teststregen ved en æl test skal være lige så tydelig som control stregen eller tydligere
Sorry, det er en ÆL test og kontrol stregen er den tættest på det grønne område men det lyder som om fra jeres svar at den er negativ og kan tage det roligt og tusind tak for jeres svar
Anonym skriver: Sorry, det er en ÆL test og kontrol stregen er den tættest på det grønne område men det lyder som om fra jeres svar at den er negativ og kan tage det roligt og tusind tak for jeres svar
Den er negativ så ja men lyder ikke til i ønsker børn nu, så brug beskyttelse. Selvom den er negativ i dag kan den godt være positiv om 1,2,3,4,5 dage fx. Og sæd kan leve i op til 5 døgn i kvindens skede .. Så intet er sikkert uden beskyttelse
MissTas skriver: Den er negativ så ja men lyder ikke til i ønsker børn nu, så brug beskyttelse. Selvom den er negativ i dag kan den godt være positiv om 1,2,3,4,5 dage fx. Og sæd kan leve i op til 5 døgn i kvindens skede .. Så intet er sikkert uden beskyttelse
Har ikke fast partner så nej ønsker ikke børn lige nu. Det ved jeg og vil også teste de næste par dage for at "holde øje" med det
Anonym skriver: Har ikke fast partner så nej ønsker ikke børn lige nu. Det ved jeg og vil også teste de næste par dage for at "holde øje" med det
Du kan stadig nå en fortrydelsespiller, hvis i havde sex i morges
Den er negativ Men eu ved jo ikke om en test ville have været positiv ca 24-35 timer inden i havde sex, så teoretisk set kan du godt ha haft ÆL i dag En positiv test fortæller blot, at ÆL vil falde inden for de næste 24-35 timer.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128