Positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

371 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. maj 2016

Anonym trådstarter

Er den her positiv eller negativ? Er taget for 15 min. siden... Hvis den er pos kan jeg så godt blive gravid når jeg havde sex i morges?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2016

MissTas

Anonym skriver:

Er den her positiv eller negativ? Er taget for 15 min. siden... Hvis den er pos kan jeg så godt blive gravid når jeg havde sex i morges?

Er det en æl test eller graviditetstest? Hvis det er en æl test er den negativ og er det en g test er den positiv hvis den er kommet indenfor tid, som som regl er 5 min

Anmeld Citér

13. maj 2016

Liv_86

Anonym skriver:

Hår ud fra at det er en ÆL test?

begge streger skal være lige tydelige for at den er positiv. Så den er stadig negativ. 

Anmeld Citér

13. maj 2016

MissTas

Anonym skriver:

Hvilken streg er test stregen egentlig? Teststregen ved en æl test skal være lige så tydelig som control stregen eller tydligere  

Anmeld Citér

13. maj 2016

Anonym trådstarter

Sorry, det er en ÆL test  og kontrol stregen er den tættest på det grønne område  men det lyder som om fra jeres svar at den er negativ og kan tage det roligt  og tusind tak for jeres svar 

Anmeld Citér

13. maj 2016

MissTas

Anonym skriver:

Sorry, det er en ÆL test  og kontrol stregen er den tættest på det grønne område  men det lyder som om fra jeres svar at den er negativ og kan tage det roligt  og tusind tak for jeres svar 

Den er negativ så ja men lyder ikke til i ønsker børn nu, så brug beskyttelse. Selvom den er negativ i dag kan den godt være positiv om 1,2,3,4,5 dage fx. Og sæd kan leve i op til 5 døgn i kvindens skede .. Så intet er sikkert uden beskyttelse

Anmeld Citér

13. maj 2016

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

Den er negativ så ja men lyder ikke til i ønsker børn nu, så brug beskyttelse. Selvom den er negativ i dag kan den godt være positiv om 1,2,3,4,5 dage fx. Og sæd kan leve i op til 5 døgn i kvindens skede .. Så intet er sikkert uden beskyttelse

Har ikke fast partner så nej ønsker ikke børn lige nu. Det ved jeg og vil også teste de næste par dage for at "holde øje" med det 

Anmeld Citér

13. maj 2016

Ayasmor

Anonym skriver:

Har ikke fast partner så nej ønsker ikke børn lige nu. Det ved jeg og vil også teste de næste par dage for at "holde øje" med det 

Du kan stadig nå en fortrydelsespiller, hvis i havde sex i morges

Anmeld Citér

13. maj 2016

pb2017

Anonym skriver:

Den er negativ  Men eu ved jo ikke om en test ville have været positiv ca 24-35 timer inden i havde sex, så teoretisk set kan du godt ha haft ÆL i dag  En positiv test fortæller blot, at ÆL vil falde inden for de næste 24-35 timer. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.