Når teststregen er kraftigere end kontrolstregen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.777 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. maj 2016

Mo9ca

Kan man så være sikker på, at testen ikke er for gammel? Jeg ved godt det lyder fjollet, men med 3 SA'er er jeg bare så ængstelig. Og emballagen er smidt ud. 

Med de 3 SA'er var teststregen ikke SÅ kraftig som denne gang, og jeg tænker bare umiddelbart, at teststregen da ikke kan blive kraftigere end kontrolstregen, men det er den altså!?

Knus M

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2016

Mo9ca

Missmatch:-) skriver:

Kan man så være sikker på, at testen ikke er for gammel? Jeg ved godt det lyder fjollet, men med 3 SA'er er jeg bare så ængstelig. Og emballagen er smidt ud. 

Med de 3 SA'er var teststregen ikke SÅ kraftig som denne gang, og jeg tænker bare umiddelbart, at teststregen da ikke kan blive kraftigere end kontrolstregen, men det er den altså!?

Knus M

Sådan ser testen ud. Den er fra apoteket.

Stregen til venstre er teststregen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

13. maj 2016

Hullahop92

Det kan den sagtens! Da jeg tog min, kom teststregen frem lige med det samme og var indenfor de 5 min. tydeligere end kontrolstregen. Og jeg har nu en skøn dreng på 6 mdr.  Stort tillykke! Jeg er sikker på, at denne gang bliver 'the one' 

Anmeld Citér

13. maj 2016

MissTas

Knus M

Har også prøvet at have en test hvor teststregen var tydeligere end kontrolstregen. Jeg er i 12. Uge med en sund og rask bebs, så tænker sagtens den kan være mere tydelig 

Anmeld Citér

13. maj 2016

Mo9ca

Hullahop92 skriver:

Det kan den sagtens! Da jeg tog min, kom teststregen frem lige med det samme og var indenfor de 5 min. tydeligere end kontrolstregen. Og jeg har nu en skøn dreng på 6 mdr.  Stort tillykke! Jeg er sikker på, at denne gang bliver 'the one' 

Årh, det håber jeg bare så meget passer denne gang. Rart at høre at det godt kan være helt normalt.

Mvh. M

Anmeld Citér

13. maj 2016

Mo9ca

MissTas skriver:

Har også prøvet at have en test hvor teststregen var tydeligere end kontrolstregen. Jeg er i 12. Uge med en sund og rask bebs, så tænker sagtens den kan være mere tydelig 

Det er så dejligt at høre. Det hjælper på følelserne at høre, at det er helt normalt. Tak for dit input.

Anmeld Citér

13. maj 2016

grinny

Her er min test, hvor teststregen også er noget mere farvet end kontrolstregen 

Jeg er nu 16 uger henne med en sund og rask babypige 

Anmeld Citér

13. maj 2016

MissTas

Det er så dejligt at høre. Det hjælper på følelserne at høre, at det er helt normalt. Tak for dit input.

Velbekomme da .. Tænker bare at det er fordi man evt. Danner hurtigt meget HCG at den kan blive tydeligere .. Men ved det ikke men intet at være urolig for hvert fald 

Anmeld Citér

13. maj 2016

MissTas

Knus M

Og her er min forresten.. Der er jeg 4+2  

Anmeld Citér

13. maj 2016

Mo9ca

Og her er min forresten.. Der er jeg 4+2  

Tak for dit input. Det er super dejligt at høre. Og se

Mvh. M

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.