Drømmer jeres mænd om babyen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

282 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. september 2009

Ansemusen

Inspireret af en mærkelig drøm, som min kæreste havde i nat, kom jeg til at tænke på, om jeres mænd har berettet om mærkelige drømme omkring babyen!

Rasmus drømte, at han skulle give babyen mad, og så bed den halvdelen af sin tunge af som så kom ud på skeen, da han tog den ud igen. Han blev bange for hvad han skulle gøre og så havde jeg bare sagt, at han skulle give den tungen ind i munden igen. Det gjorde han så og så spiste babyen tungen  Meget mærkelig og lidt skræmmende drøm! Men den handler jo tydeligvis om hans frygt for ikke at slå til og for at gøre noget forkert! Frygten har dog endnu ikke nået hans bevidsthed, så det er åbenbart kun i nattetimerne *griner*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2009

Unalisa

heheh,  det var da en mærkeligt drøm.

Min kæreste drømte at jeg aborterede engang. Vi skulle besøge min veninde og hendes mand, . min veninde havde aborted, vi skulle besøge dem for at trøste lidt..Men så drømte han at jeg havde det fuldstændig godt da vi gik over til dem, min veninde gav mig vand som hun havde tilsat noget, og da vi kom hjem begyndte jeg at bløde, han var bare så sikker på at det hele var rigtigt da han vågnede... ( huha da) godt det kun var en drøm....

det er så mærkeligt hvor drømme kan føre til.. men han var så bange for at jeg sku abortere, det var i starten af graviditeten.

Anmeld

27. september 2009

oo

da jeg var gravid i januar drømte Søren at vi havde tvillinger (en dreng og en pige), som han finder ude på græsplænen en sen aften. da han spørger dem hvad de laver, siger de, at de skal hjem til deres rigtige mor og de blir derefter hentet i en ufo.

nogle dage efter begyndte jeg at småbløde og inden måneden var omme havde jeg fået fjernet vores foster der sad på venstre æggeleder udenfor livmoderen.

Anmeld

27. september 2009

Unalisa

Tjuhl skriver:

da jeg var gravid i januar drømte Søren at vi havde tvillinger (en dreng og en pige), som han finder ude på græsplænen en sen aften. da han spørger dem hvad de laver, siger de, at de skal hjem til deres rigtige mor og de blir derefter hentet i en ufo.

nogle dage efter begyndte jeg at småbløde og inden måneden var omme havde jeg fået fjernet vores foster der sad på venstre æggeleder udenfor livmoderen.

ejjj.... sikker da noget,træls...

sender dig et stort kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.