Jeg har idag været ved læge.Da jeg i flere år har døjet med øresusen i højre øre.svimmelhed og nedsat hørelse. og nu har jeg sådan en hylelyd i øret. susen er blevet værre så fik taget mig sammen og fik det tjekket- og nu fortryder jeg jo så jeg først gør det nu da det viser sig jeg har væske i mit øre det kunne lægen måle med sådan en dims. så skal videre til ørelæge men der lang tid til tirsdag før jeg kan bestille en tid. sidder der andre voksne herinde som har prøvet noget ligne... jeg er sådan lidt hvordan skal de væske komme ud?? symptomerne startet i 2012 men troede jo det ville forsvinde det er bare blevet værre så håber godt nok at de kan hjælpe.
jeg har også nystagmus (ufrivillig øjnbevægelser)og normalt mærker jeg ikke selv øjnene flakker men hun tricket min hjerne med nogle øvelser som gjorde jeg kunne mærke mine øjne lave de frem og tilbage bevægelser... er der andre herinde som har nystagmus eller væske i øret for selv om jeg har haft nystagmus hele livet. så lød det som om væske i øret påvirker det mere
kroppen er vild
beklager rodet men det ikke nemt og skrive herinde på mobil 
Anmeld
Citér