væske i øret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. maj 2016

debbie19

Jeg har idag været ved læge.Da jeg i flere år har døjet med øresusen i højre øre.svimmelhed og nedsat hørelse. og nu har jeg sådan en hylelyd i øret. susen er blevet værre så fik taget mig sammen og fik det tjekket- og nu fortryder jeg jo så jeg først gør det nu da det viser sig jeg har væske i mit øre det kunne lægen måle med sådan en dims. så skal videre til ørelæge men der lang tid til tirsdag før jeg kan bestille en tid. sidder der andre voksne herinde som har prøvet noget ligne... jeg er sådan lidt hvordan skal de væske komme ud?? symptomerne startet i 2012 men troede jo det ville forsvinde det er bare blevet værre så håber godt nok at de kan hjælpe.

jeg har også nystagmus (ufrivillig øjnbevægelser)og normalt mærker jeg ikke selv øjnene flakker men hun tricket min hjerne med nogle øvelser som gjorde jeg kunne mærke mine øjne lave de frem og tilbage bevægelser... er der andre herinde som har nystagmus eller væske i øret for selv om jeg har haft nystagmus hele livet. så lød det som om væske i øret påvirker det mere  kroppen er vild 

beklager rodet men det ikke nemt og skrive herinde på mobil 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2016

debbie19

ingen som voksne der har prøvet væske i ørene?

Anmeld Citér

14. maj 2016

Babilooo

Det er godt nok lang tid du har gået med det..!

du får nok drænet øret som man gør hos børn. 

Anmeld Citér

14. maj 2016

debbie19

Smølfine123 skriver:

Det er godt nok lang tid du har gået med det..!

du får nok drænet øret som man gør hos børn. 

ja det er rigtig længe. men troede det ville gå over af sig selv   det gør kun ondt vis jeg er forkølet eller ligne... men har susen i øret og har fået nedsat hørelse og piv lyd derfor jeg opsøgte lægen nu.. 

og der er jo så en forklaring så det ikke mig der er helt tosset 

Ha ha jeg frygter bare at det vil gøre mega ondt at få drænet øret.. jeg er blevet opereret mange gange i mit liv men altid fuld narkose og kan læse at dræn eller dræning af øret som voksen bliver gjord i lokalt bedøvelse  det skræmmer mig haha forstiller mig hvordan det må være de står og skære i min trommehine imens jeg er lys vågen... kan jo ikke mærke det men bare tanken giver mig angst.... håber så meget jeg kan komme til at høre ok igen og sove bedre da den susen og piv lyd gør det svært at sove... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.