Er jeg gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

588 visninger
12 svar
6 synes godt om
13. maj 2016

Anonym trådstarter

• Jeg har nu taget 3 tests og jeg er i cyklus dag 35 jeg er meget ny i dette så tager det meget roligt. Dog vil jeg gerne vide det dels pga. at jeg tager medicin jeg straks skal stoppe med at tage. Jeg har taget 2 igår aftes og en imorges jeg aner en meget svag streg på dem alle 3 men den bliver altså først ok tydelig efter 5 min hvor de siger testene er ugyldige. Jeg er i tvivl og vil ikke ringe og forstyrre min læge med "ingenting" hvad tror i? Der kan vel ikke komme en streg hvis jeg er negativ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2016

Sedigfor

Mine kom efter tid og jeg har en datter på et år.

Anmeld Citér

13. maj 2016

Soonmom

Det kan både være en bio du fanger eller en graviditet hvor hcg'et endnu ikke er så højt,  vent nogle dage og test igen 

Anmeld Citér

13. maj 2016

Anonym8200

Har du mulighed for at ligge billederne ind af alle dine 3 tester? Ved min søn var den også svag positiv og ved den graviditet jeg har nu var den bragende positiv 

Anmeld Citér

13. maj 2016

Anonym trådstarter

Hej ja. dette er dog det bedste billede jeg kan tage. men den er meget svær at se i forhold til hehjemme. 

min kæreste syntes dog også han kan ane en meget svag streg. og vi er altså bestemt ikke desperate (endnu) da det kun er 1 måned siden jeg med mine ppiller håber i kan se den for det ville da alligevel være lidt fedt! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

13. maj 2016

Anonym8200

Anonym skriver:

Hej ja. dette er dog det bedste billede jeg kan tage. men den er meget svær at se i forhold til hehjemme. 

min kæreste syntes dog også han kan ane en meget svag streg. og vi er altså bestemt ikke desperate (endnu) da det kun er 1 måned siden jeg med mine ppiller håber i kan se den for det ville da alligevel være lidt fedt! 

Tillykke til jer, babyen er på vej �� sådan så min test ud ved min søn og han er 13 måneder gammel nu

Anmeld Citér

13. maj 2016

serinasmor

Når stregen kommer efter de famøse 5 minutter er den jo ikke gyldig ... 

Tag en ny test om et par dage ... Og smid testen ud når de 5 minutter er gået !

Anmeld Citér

13. maj 2016

Rtjm05

Anonym skriver:

Jeg vil sige den er positiv ��

Anmeld Citér

13. maj 2016

Anonym trådstarter

hmm ja det er selvfølgelig svært at sige om jeg er eller ej. 

dette billede ved jeg med sikkerhed kun er omkring 5-6 min gammel. det er jo vildt så forskellige positive teste ser ud herinde på siden. 

hvad siger i til denne? ellers må jeg vente nogle dage og tage den derfra

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

13. maj 2016

Rtjm05

Anonym skriver:

hmm ja det er selvfølgelig svært at sige om jeg er eller ej. 

dette billede ved jeg med sikkerhed kun er omkring 5-6 min gammel. det er jo vildt så forskellige positive teste ser ud herinde på siden. 

hvad siger i til denne? ellers må jeg vente nogle dage og tage den derfra

Jeg kan stadig se en streg

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.