Fest og (nøgenhed)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.763 visninger
13 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. maj 2016

Anonym trådstarter

Hej alle sammen 

Min kæreste og jeg havde en lille snak tidligere. Han skal til smukfest i Skanderborg til August, og ville høre om hvordan jeg ville have det med hvis han slog sig løs. Så jeg bad ham forklare nærmere, og han fortalte så at det han mente med det, var han kunne smide tøjet og ja, egentlig bare gøre hvad han havde lyst til. Hvor jeg så siger at han kunne da bare slå sig løs, bare han huskede der var grænser, når han har mig og det gjorde han skam også. Men hvad han mente med at smide tøjet, var ikke at være nøgen, får han ville beholde sine boxershorts på. Hvor jeg så siger at det er jeg selvfølgelig glad for, da jeg nok ville blive lidt ked af det, hvis han lod andre kvinder se det hele. Men et eller andet sted, om det er boxershorts eller badebukser, jamen det er vel i princippet det samme, som hvis jeg er i undertøj eller bikini også. 

Men hvad er jeres mening? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2016

Leneur

Anonym skriver:

Hej alle sammen 

Min kæreste og jeg havde en lille snak tidligere. Han skal til smukfest i Skanderborg til August, og ville høre om hvordan jeg ville have det med hvis han slog sig løs. Så jeg bad ham forklare nærmere, og han fortalte så at det han mente med det, var han kunne smide tøjet og ja, egentlig bare gøre hvad han havde lyst til. Hvor jeg så siger at han kunne da bare slå sig løs, bare han huskede der var grænser, når han har mig og det gjorde han skam også. Men hvad han mente med at smide tøjet, var ikke at være nøgen, får han ville beholde sine boxershorts på. Hvor jeg så siger at det er jeg selvfølgelig glad for, da jeg nok ville blive lidt ked af det, hvis han lod andre kvinder se det hele. Men et eller andet sted, om det er boxershorts eller badebukser, jamen det er vel i princippet det samme, som hvis jeg er i undertøj eller bikini også. 

Ja i min verden er boxershorts og badebukser hip som hap men der er nu mange der smider tøjet og springer i søen for at blive afkølet når og hvis solen bager ned. Vi kan jo også være så uheldige at det bliver en regnfuld og våd festival og så tror jeg ikke han har lyst til at rende rundt i boxerne... 

Anmeld Citér

12. maj 2016

modesty

Anonym skriver:

Hej alle sammen 

Jeg kan ikke i min vildeste fantasi forestille mig hvad problemet skulle være, heller ikke selvom han smed boxershortsene??? Den eneste faktor der må spille ind dér, er vel hans egen blufærdighed.

Anmeld Citér

12. maj 2016

Rauw

Tja så længe friheden går begge veje så går jeg 100% ind for at slå sig løs og rende nøgen rundt 

Anmeld Citér

12. maj 2016

Anonym trådstarter

Leneur skriver:

Ja i min verden er boxershorts og badebukser hip som hap men der er nu mange der smider tøjet og springer i søen for at blive afkølet når og hvis solen bager ned. Vi kan jo også være så uheldige at det bliver en regnfuld og våd festival og så tror jeg ikke han har lyst til at rende rundt i boxerne... 

Ja ikke? Var også lidt det jeg tænkte 

Altså håber det nok en smule, men tvivler lidt, da det jo er i August og er det ikke næsten altid i August måned, sommeren er bedst? 

Anmeld Citér

12. maj 2016

Leneur

Anonym skriver:

Ja ikke? Var også lidt det jeg tænkte 

Altså håber det nok en smule, men tvivler lidt, da det jo er i August og er det ikke næsten altid i August måned, sommeren er bedst? 

Argh nu skal du være sød   Vil jo gerne hygge mig ude i skoven men altså han ville bare ligne flertallet uanset om han har boxer eller badebukser på. Der er feks mange der render rundt med kilt, eller andet kostume der overlader meget lidt til fantasien. Så synes bare du skal tage det stille og roligt 

Anmeld Citér

12. maj 2016

Mortilah

Jeg render nøgen rundt flere gange i ugen-ligesom min kæreste gør. Kan ikke se problemet i det (Spa-afdeling, inden og udendørs) i udlandet er der ofte regler om at man skal være nøgen i den slags. 

Anmeld Citér

13. maj 2016

lineog4

Kommer jo an på hvordan man er, men min mand må da løbe nøgen rundt lige så tosset han vil, så længe han ikke er mig utro.

Anmeld Citér

13. maj 2016

Anonym

Jeg tror altså at jeg ville have det lidt stramt med det 

Men det er nok også fordi det slet ikke ligger til os at smide tøjet og slå os løs på den måde (jo, altså vi vader da rundt herhjemme, når vi kun er os, uden så meget tøj på)... Men jeg ville have svært ved at forstå hvorfor han ikke kan slå sig løs, uden måske ligefrem at danse rundt i boxers... 

Men ja, som sagt er det nok fordi det ligger lidt fjernt for min mand at slå sig løs med nøgenhed og ikke f.eks. bare drikke sig en god brandert på. Men  for at han lige snakker med dig om det først 

Anmeld Citér

13. maj 2016

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Jeg kan ikke i min vildeste fantasi forestille mig hvad problemet skulle være, heller ikke selvom han smed boxershortsene??? Den eneste faktor der må spille ind dér, er vel hans egen blufærdighed.

Tjae, det er det vel. Men ved ikke, sådan ser jeg nok bare ikke på det. Selvom det er mærkeligt, fra min side. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.