Husk de billige rejser lige nu??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

258 visninger
3 svar
9 synes godt om
12. maj 2016

Muffinmus

Er mange stødt på folk herinde der siger de ikke kan rejse med børn fordi det koster 15.000-25.000

Husk at det er nu i skal slå tilhørsforhold i vil have muligheden for at komme afsted billigt.  Godt nok skal man ofte rejse hurtigt, men tit kan man planlægge det ved at sige man vil rejse en bestemt weekend. 

Pt kan manf.eks komme til komfur, fem prs for under 5000 kr.

Billigere bliver det ikke.  

Så, bare lige et råd, hold ørene og øjnene åbne

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2016

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Er mange stødt på folk herinde der siger de ikke kan rejse med børn fordi det koster 15.000-25.000

Husk at det er nu i skal slå tilhørsforhold i vil have muligheden for at komme afsted billigt.  Godt nok skal man ofte rejse hurtigt, men tit kan man planlægge det ved at sige man vil rejse en bestemt weekend. 

Jeg kan komme hen til mit komfur helt gratis, så det kan sagtens være billigere  

Anmeld Citér

13. maj 2016

Muffinmus

Det var da fint du trives med dit komfur, men der findes jo nogle der gerne vil væk fra kødgryderne... Stavefejl...

Og da jeg nu flere gange er stødt på folk der ikke kan rejse fordi det er generelt er for dyrt, vil jeg da bare lige sige at det godt kan lade sig gøre for små penge i forhold til 25.000

Men tak for dit indput om at du kan rejse gratis fra rum til rum i dit hus, den info må være nyttig for folk der gerne vil rejse billigt... Eller gratis...min fejl

Anmeld Citér

13. maj 2016

Muffinmus

Viwisa skriver:

For ikke at inspirere til mere madlavning ved komfuret, må jeg hellere lige få det rettet til KORFU 

Ved godt det er nyttig info at rejser er billige til komfuret,  men jeg tænker Korfu er lidt mere spændende trods alt...selv om mit komfur er udmærket underholdning 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.