hej alle.
jeg stå i en rigtigt dum sted i mit liv lige nu. noget jeg ikke havde kunne se ske for mig men det gjorde det. Er blive enlige mor til vores 2 dejlige børn. Børnes far er flytte ud og lejligheden er solgt fra d. 1/7 da jeg ikke kan blive sidende i den alene. fundet en anden bolig som jeg skulle været flytte ind i med Børne men vi var 2 der budt på den og den anden fik den. det var en leglighed i Slagelse.
nu ved jeg ikke hvor jeg skal bo. lige nu bor jeg stadig i lejligheden som ligger i København men ved jeg ikke har råd til at købe noget selv her inde. er bange for jeg ender ude på landet ensom og isoleret, det det er det eneste jeg har råd til meget lang væk fra vennerne.
det skal lige siges jeg også mister mit job efter barsel da jeg ikke kan aflever og hente Børne med de møde tider jeg har. jeg er møg ked af det og svært ved at overskud det hele nu.
det er her jeg har brug for jeres hjælp.
brug for at vide man kommer videre efter brude med ham man gik og troede skulle vare for altid nu hvor jeg kommer til at stå alene med 2 børn. bliver man overhovde glad igen.
kan i anbefale en by på Sjælland hvor jeg kan kigge efter et sted jeg kan bo. København få jeg aldrig råd til igen . elske byen men må kigge længere væk men hvor. er bange for at blive ensom ude mine veninder som bor i København da jeg ikke har bil eller kørekort til og besøg dem så ofte. anbefal en by som ikke er voldsom dyrt at købe bolig men også kan lære nye mennesker at kende og rummer en smule liv.
håber i kan hjælpe mig lidt eller bare sig det nok skal gå det hele med tiden .

Anmeld
Citér