Ejendomsmægler .... Hjælp??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.875 visninger
2 svar
0 synes godt om
12. maj 2016

Anonym trådstarter

Nogle der arbejder som ejendomsmægler herinde? 

Vil gerne vide lidt om arbejdstider, altså om i ansatte 37 timer fast eller har en kontrakt med nogle uger 50 timer og andre 30 alt efter fremvisning mv... 

Hvad med trainee løn, og alm løn? Hvad lægger i på? 

På forhånd TUSIND TAK ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2016

Kom-nu-bebs

Jeg er ejendomsmægler. At være ejendomsmægler er en en livsstil og kræver forståelse fra mand/kæresten. Selv om kontrakten lyder på 37 timer, er det sjældent det holder, da der altid liiige er noget som skal gøres færdig inden man køre hjem.

Du skal være forberedt på at der i perioder kan være meget tryk på, hvilket betyder lange arbejdsdage.. Det er IKKE et 9-16 job, selv om butikkens åbningstider måske lyder sådan.. 

Mht til løn, fik jeg omkring 12.000 før skat, så det er almindelig løn.. Nogle steder kan man få provision for salg mv... 

Anmeld Citér

12. maj 2016

TLO

har tidl arbejdet som mægler, og kan kun tilslutte mig, det er IKKE et 9-17 job ( i mit tilfælde) og selv om arbejdstiden er 37, så kan der nemt komme flere på, når papirarbejdet (forhåbentligt) hober sig op, som følge af salg - der er nu også en del papirarbejde, når man tager boliger ind til salg. Derudover skal du tænke på, at de fleste mæglere har åbent i weekenden. Fik selv i starten en traineeløn på ca 17.000 med bonus for salg, og det trappede så ud til en fast på 10.000 og provision.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.