Anonym8200 skriver:
Hej søde mødre, jeg skal være mor for 2. Gang og vi glæder os helt vildt! Men problemet er at ved min søn på 13 måneder døjede jeg meget med kvalme/opkast, ømme bryster, træthed, ondt i lænden, tissede konstant! Toilettet var nærmest min bedste ven haha
men ved den her mærker jeg intet, jeg er 6 uger henne.. Jeg forstår det bare ikke? Ved min søn fik jeg ømme bryster sådan i den 4./5. Uge og 6. Uge fik jeg kvalme og tissede konstant.. Men den her graviditet mærker jeg intet
slet ikke en eneste symptom... Er der nogen af jer der har oplevet det også at man alligevel får symptomerne senere hen?
Alle graviditeter er forskellige
Med den første havde jeg nærmest ingen symptomer - og havde det super godt hele vejen igennem ... Gik på barsel 10 dage før termin ...
Denne gang havde jeg kvalme, var lugtfølsom, var meget træt og havde ømme dutter allerede inden en positiv test ... Og blev deltids sygemeldt 3 mdr før termin og helt sygemeldt 2 mdr før termin ... Er nu 37 + og er plaget af vand i fødderne (selvom jordemoder siger det ikke er meget så gør det ondt) har ondt i bækkenet og har haft mange plukveer der gør vi ondt siden uge 18 - nu må de gerne være der men i uge 18 var det ikke så smart
Hvem ved ... Måske venter du bare én af modsat køn
Anmeld
Citér