Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvilken har jeres barn
Kan se det findes mange forskellige. Den store rubens, rubens barn, rubens baby.
Kan de passe rigtig babytøj og alm dukketøj.
Hvor gammel har jeres da de fik den
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi har to Rubens barn babyer, en dreng og en pige. De kan passe ungernes babytøj i str 50. Og de kan også bruge deres babysutter. Så sødt
Rauw skriver: Vi har to Rubens barn babyer, en dreng og en pige. De kan passe ungernes babytøj i str 50. Og de kan også bruge deres babysutter. Så sødt
Hvor gammel var jeres da de fik den.
Kom datter bliver 1 år jeg om 2 mdr og tænker hun skal have en som sin første dukke.
Hvad koster sådan en baby?
Mor1986 skriver: Hvad koster sådan en baby?
Mellem 300-800 kr alt efter hvilken kan ønsker.
hannetheis skriver: Hvor gammel var jeres da de fik den. Kom datter bliver 1 år jeg om 2 mdr og tænker hun skal have en som sin første dukke.
Jeg købte den ene da jeg var gravid, og den anden da min datter var knap 1 år. Hun har leget med dem siden og nu er hun snart 4 år.
hannetheis skriver: Hvilken har jeres barn Kan se det findes mange forskellige. Den store rubens, rubens barn, rubens baby. Kan de passe rigtig babytøj og alm dukketøj. Hvor gammel har jeres da de fik den
Min søn har hende her som han elsker højt, han fik hende i Julegave da han var/er 2 år, jeg vidste faktisk ikke man kunne give dem babytøj på, det må jeg prøve
Rauw skriver: Jeg købte den ene da jeg var gravid, og den anden da min datter var knap 1 år. Hun har leget med dem siden og nu er hun snart 4 år.
Vil du kigge billede ind af den du har
hannetheis skriver: Vil du kigge billede ind af den du har
Det er de her to vi har. En mørk pige og en lys dreng. Og de er bare så cute.
Rauw skriver: Det er de her to vi har. En mørk pige og en lys dreng. Og de er bare så cute.
Hvor er de søde . Og hvor er din datter skøn.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128