Er lidt nervøs!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

414 visninger
4 svar
2 synes godt om
12. maj 2016

Musen91

Synes ikke rigtig mine teste bliver mere positive siden jeg tog den første. 

Sidste gang hvor jeg var gravid ændrede mine teste sig rimeligt meget, dog endte det i en sa. Denne gang ændret de sig ikke men tilgængel er jeg så oppustet det meste af dagen at jeg ligner en i 4 måned, og min mave kramper når jeg tisser og er oppustet på samme tid.

Andre der har oplevet det og stadig været gravide? Skal have taget BP imorgen så er lidt nervøs for hvad den siger. 

De to første teste er det første billede (blå) og det sidste billede er fra idag(rød). Skal siges det er to forskellige slags teste. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2016

Iby1210

Synes de er positive 

Anmeld Citér

12. maj 2016

MissTas

Musen91 skriver:

Synes ikke rigtig mine teste bliver mere positive siden jeg tog den første. 

Sidste gang hvor jeg var gravid ændrede mine teste sig rimeligt meget, dog endte det i en sa. Denne gang ændret de sig ikke men tilgængel er jeg så oppustet det meste af dagen at jeg ligner en i 4 måned, og min mave kramper når jeg tisser og er oppustet på samme tid.

Andre der har oplevet det og stadig været gravide? Skal have taget BP imorgen så er lidt nervøs for hvad den siger. 

De to første teste er det første billede (blå) og det sidste billede er fra idag(rød). Skal siges det er to forskellige slags teste. 

Tror ikke nødvendigvis testene skal blive mere og mere positive.. Mine er godtnok gradvist blevet mere og mere tydelige med tiden.. Hvor mage dage er der mellem de teste du har taget og hvor langt er du på hhv billede 1 og 2? Har lige vedhæftet et billede af mine i 3+3, 3+5 og 4+2

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

12. maj 2016

Musen91

Har taget en ny af samme mærke som de første og den har udviklet sig 

Anmeld Citér

12. maj 2016

MissTas

Musen91 skriver:

Har taget en ny af samme mærke som de første og den har udviklet sig 

Sådan du kan sikkert være ganske rolig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.