Øget mængde udflåd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

409 visninger
3 svar
1 synes godt om
11. maj 2016

Hippo93

hej. 

Min kæreste og jeg har forsøgt at blive gravide siden 2014 vi skal dog videre i forløbet i juni indtil da hygger vi forsat her hjemme. 

Jeg har en cyklus på ca 26 dage fik mens den 23 april og havde ægløsning omkring den 5-6 maj.. Prøver på ikke at tænke alverdens ting om min krop men i dag oplevede jeg noget mærkeligt har aldrig prøvet det før. 

I morgen var jeg på wc der røg der en hvid klat udflåd ud. Tænkte ikke videre over det. Til middag skete det samme.. Her til aften har jeg så været i bad og midt i badet ryger det endnu en klat ud. Hvad pokker kan det være?? Nogen der har oplevet noget lignende?? 

Burde først have test dag om en uge. 

På forhånd tak! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2016

AbortusHabitualis30år

Hippo93 skriver:

hej. 

Min kæreste og jeg har forsøgt at blive gravide siden 2014 vi skal dog videre i forløbet i juni indtil da hygger vi forsat her hjemme. 

Jeg har en cyklus på ca 26 dage fik mens den 23 april og havde ægløsning omkring den 5-6 maj.. Prøver på ikke at tænke alverdens ting om min krop men i dag oplevede jeg noget mærkeligt har aldrig prøvet det før. 

I morgen var jeg på wc der røg der en hvid klat udflåd ud. Tænkte ikke videre over det. Til middag skete det samme.. Her til aften har jeg så været i bad og midt i badet ryger det endnu en klat ud. Hvad pokker kan det være?? Nogen der har oplevet noget lignende?? 

Burde først have test dag om en uge. 

På forhånd tak! 

Jeg følger lige med, da jeg oplever det samme 

Anmeld Citér

16. maj 2016

AbortusHabitualis30år

Har du test dag på lørdag? 

Anmeld Citér

20. maj 2016

Hippo93

Ja meget svag positiv så ved ikke om det bare er en skygge eller det er en streg ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.