Forvirring omkring cyklus!! Gravid? andre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

284 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. maj 2016

crish89

Godaften.  Som overskriften lidt siger, så er jeg snot forvirret over min cyklus.

Min cyklus er normalt på 37dage. I april skulle mens have været der den 1/4, men lod vente på sig og kom kun med et par dråber blod 9/4, 11/4 pletblødte jeg lidt, og fik en meget svagt pisitiv g-test midt i april. Den blev ik til Mere.

men havde ægløsning 24/25 april, og forventer egentlig først mens den 18/4, men mest forvirrende af alt, så pletblødte jeg lige et par dråber ved toiletbesøg igår aftes, her til morgen er det lidt brunligt blod ved toiletbesøg.

Hvad sker der, hvad kan det mon være, siden jeg pludselig får lidt brunt blod på toilet, når mens ik burde komme endnu? Hvis det skulle være mens på vej, så ville min cyklus pludselig være nede på 29 dage, det tvivler jeg på den er, efter 3 1/2 år uregelmæssig mens,det sidste halve år den har været 37dage.. 

jeg er så forvirret? Kan jeg alligevel være blevet gravid, og vil være ca 3+ nu? Eller hvordan skal jeg tolke det brune blod men meget lidt. Næsten mindre end pletblødning.

eller måske tilbage fra 24/2 hvor jeg havde sidste rigtige mens, og mens og skulle have været der 1/4 men kom ik!!?? 

Håber nogen måske har prøvet det samme før forventet mens, eller kan hjælpe lidt ??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2016

Maalene

Det er svært at sige, men mit bedste bud er desværre nok, at det er din almindelige mens, som er på vej  Hvis du ha de ægløsning den 25/4, så er det 16 dage siden, og det passer desværre meget godt med, at mens så startede i går  

Men håber selvfølgelig ikke, at jeg har ret, og krydser fingre for, at der er en spire på vej i stedet 

Anmeld Citér

11. maj 2016

crish89

Ja det er desværre os min tanke, men synds det er underligt den pludselig skulle komme nu her, når den først skulle komme om 8 dage.�� 

Men tusind tak, håber jeg os, selvom jeg tvivler. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.