Æg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

778 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. maj 2016

Gitten

spørsmål .

jeg har fået sat æg op, er der noget i har været opmærksom på,? Noget i har gjort anderledes ? På forhånd tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2016

Lisbeth1985

Gitten skriver:

spørsmål .

jeg har fået sat æg op, er der noget i har været opmærksom på,? Noget i har gjort anderledes ? På forhånd tak

Forsøg at leve så normalt som muligt (ved godt,at det er MEGET lettere sagt end gjort):-) Dog skal du undgå alkohol og hård motion.

Held og lykke��

Anmeld Citér

13. maj 2016

Gitten

Lisbeth1985 skriver:

Forsøg at leve så normalt som muligt (ved godt,at det er MEGET lettere sagt end gjort):-) Dog skal du undgå alkohol og hård motion.

Held og lykke��

De ting har jeg også gjort�� Men er så nervøs håber bare på det bedste , tak for dit svar 

Anmeld Citér

13. maj 2016

Lisbeth1985

Gitten skriver:

De ting har jeg også gjort�� Men er så nervøs håber bare på det bedste , tak for dit svar 

Det kan jeg godt forstå!! Ventetiden efter ÆO er den værste i hele behandlingsforløbet...

Jeg hepper på jer!

Anmeld Citér

13. maj 2016

Gitten

Lisbeth1985 skriver:

Det kan jeg godt forstå!! Ventetiden efter ÆO er den værste i hele behandlingsforløbet...

Jeg hepper på jer!

Det er virkelig forfærdeligt , og man tænker hele tiden , er der noget jeg selv kan gøre.

mange tak.

er i selv igang ?

Anmeld Citér

13. maj 2016

Lisbeth1985

Gitten skriver:

Det er virkelig forfærdeligt , og man tænker hele tiden , er der noget jeg selv kan gøre.

mange tak.

er i selv igang ?

Vi har været igang i mange år,men holder pt. pause��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.