Tilhold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

418 visninger
5 svar
2 synes godt om
11. maj 2016

Anonym trådstarter

Jeg skriver lige som anonym da jeg ikke ville kunne Googles på det her.

kan min søns far få tilhold mod at min kæreste må se min søn, fordi min søns far har en latterlig frygt der ikke er hold i, at min kæreste vil slå eller andet mod min søn? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2016

Kløver

Anonym skriver:

Jeg skriver lige som anonym da jeg ikke ville kunne Googles på det her.

kan min søns far få tilhold mod at min kæreste må se min søn, fordi min søns far har en latterlig frygt der ikke er hold i, at min kæreste vil slå eller andet mod min søn? 

Mener du at drengens far vil have tilhold på din kæreste på vegne af sin søn ? 

Jeg ved ikke hvordan reglerne er men meget kommer vel an på hvor længe i har været sammen, hvor ofte du skifter kæreste og om han feks har tidligere domme eller historik for feks vold. Men går ud fra i skal finde ud af dette sammen i SF hvis han har noget imod at han ser jeres søn 

Anmeld Citér

11. maj 2016

Anonym trådstarter

Årgangs Mor skriver:

Mener du at drengens far vil have tilhold på din kæreste på vegne af sin søn ? 

Jeg ved ikke hvordan reglerne er men meget kommer vel an på hvor længe i har været sammen, hvor ofte du skifter kæreste og om han feks har tidligere domme eller historik for feks vold. Men går ud fra i skal finde ud af dette sammen i SF hvis han har noget imod at han ser jeres søn 

Ja drengens far. 

Han har tidligere været dømt for vold til fodbold for mange år siden. Og det her er den første kæreste jeg har efter hans far plus jeg er gravid med min kærestes barn 

Anmeld Citér

11. maj 2016

B&J

Anonym skriver:

Ja drengens far. 

Han har tidligere været dømt for vold til fodbold for mange år siden. Og det her er den første kæreste jeg har efter hans far plus jeg er gravid med min kærestes barn 

Jamen hvis han ikke har truet jer osv. Hvorfor så ? 

Hvad han har gjord til fodbold er jo ikke noget med hvad han vil gøre med jer.

Anmeld Citér

11. maj 2016

Fremad

Nej ikke bare lige sådan lige....

Et tilhold er generelt rigtig svært at få, det samme er det at ville "bestemme" hvem børn må se ved den anden forældre....

Men tænker hvad det er han er bange for, om din kæreste har en fortid, opførsel eller andet der gør din barns far har det sådan 

Anmeld Citér

11. maj 2016

Kløver

Anonym skriver:

Ja drengens far. 

Hvis du er gravid ogen hår jeg ikke udfra det er nyt jeres forhold. 

Har faren kendt til de fakta og til kæresten i alt den tid uden indsigelser, for tror næppe han pludselig kan komme med sådan noget, med mindre der er sket noget som skulle bygge op om tilholdet. Bor din kæreste hos jer ? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.