Jordemoder igår - skanning i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.120 visninger
13 svar
31 synes godt om
11. maj 2016

grinny

En lille update fra mig 

Jeg er nu 16+, maven vokser godt til og jeg elsker det 

Er begyndt at mærke liv om aftenen når jeg slapper af - skøn følelse!

Var hos jordemoder for første gang i går. Har været så nervøs for min gamle jordemoder er holdt op så havde en følelse af at jeg skulle møde en jordemoder der ikke ville lytte til mig, min historie og mine følelser - men hun var bare fantastisk!  Det gode ved at bo i små byer er at stort set alle kender hinanden, og hun havde godt hørt om mig og havde forberedt sig godt og booket dobbelt tid til mig. Så vi fik talt alt godt igennem, igen fik jeg af vide at jeg til hver en tid måtte ringe hvis jeg får brug for en akuttid!

Alle er bare så søde og føler mig virkelig tryg i deres hænder!

I morgen er det tidlig MD skanning (og køn ) glæder mig til at se baby igen  Hørte hjertelyden i går så ved der er masser af liv derinde, men vil gerne lige vide at det også er en sund baby vi skal have 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2016

123.

grinny skriver:

En lille update fra mig 

Var hos jordemoder for første gang i går. Har været så nervøs for min gamle jordemoder er holdt op så havde en følelse af at jeg skulle møde en jordemoder der ikke ville lytte til mig, min historie og mine følelser - men hun var bare fantastisk!  Det gode ved at bo i små byer er at stort set alle kender hinanden, og hun havde godt hørt om mig og havde forberedt sig godt og booket dobbelt tid til mig. Så vi fik talt alt godt igennem, igen fik jeg af vide at jeg til hver en tid måtte ringe hvis jeg får brug for en akuttid!

I morgen er det tidlig MD skanning (og køn ) glæder mig til at se baby igen  Hørte hjertelyden i går så ved der er masser af liv derinde, men vil gerne lige vide at det også er en sund baby vi skal have 

jeg er sikker på det en pige!. Hvor er det bare så dejligt for jer. Håber babyen har det godt. Du må gerne give Update på hvordan det er gået

Anmeld Citér

11. maj 2016

grinny

Newgirl. skriver:

jeg er sikker på det en pige!. Hvor er det bare så dejligt for jer. Håber babyen har det godt. Du må gerne give Update på hvordan det er gået

Skal nok komme med update 

Tror også selv pige, men ingen vil tro mig 

Anmeld Citér

11. maj 2016

pb2017

grinny skriver:

En lille update fra mig 

Først: Kæmpe stort tillykke med graviditeten! Har fulgt lidt med på sidelinjen og er på dine vegne SÅ glad for det endelig blev jeres tur 

Men jeg bliver altså nødt til at spørge, da jeg flere gange har tænkt på, hvad der skete med jeres søn?  Hvis du ikke har lyst til at svarer, så er det HELT forståeligt og du skal slet ikke føle dig presset til at fortælle! 

Anmeld Citér

11. maj 2016

et-ønske

Hvor er det bare fantastisk det er så vigtigt med en god jm 

jeg har også hele tiden tænkt at du skal have en pige kommer til at følge baby.dk tæt imorgen 

Anmeld Citér

11. maj 2016

grinny

pb2016 skriver:

Først: Kæmpe stort tillykke med graviditeten! Har fulgt lidt med på sidelinjen og er på dine vegne SÅ glad for det endelig blev jeres tur 

Men jeg bliver altså nødt til at spørge, da jeg flere gange har tænkt på, hvad der skete med jeres søn?  Hvis du ikke har lyst til at svarer, så er det HELT forståeligt og du skal slet ikke føle dig presset til at fortælle! 

Tusind tusind tak 

Man må altid spørge mig om hvad der er sket 

Da jeg var 39+2 synes jeg ikke at jeg havde mærket liv længe så for en sikkerhedsskyld tog vi på fødegangen. Det viste sig desværre at være rigtigt, der var ikke mere liv. 39+6 fødte jeg vores helt igennem velskabte og perfekte søn - desværre havde en blodprop taget hans liv  Efterfølgende har man fundet ud af at jeg har en genfejl der gør at mit blod størkner for hurtigt (faktor V leiden) og derfor opstod disse blodpropper. Jeg får blodfortyndende nu så det ikke kan ske igen 

Anmeld Citér

11. maj 2016

grinny

et-ønske skriver:

Hvor er det bare fantastisk det er så vigtigt med en god jm 

jeg har også hele tiden tænkt at du skal have en pige kommer til at følge baby.dk tæt imorgen 

Ja det er virkelig vigtigt med en der gider lytte 

Det er godt i vil være enige med mig herinde når familien ikke vil 

Anmeld Citér

11. maj 2016

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Hvor skønt at du har fået en jordemoder der tager sig godt af dig og din situtiation  

Hvor bliver det spændene med MD i morgen, og jeg har ingen gæt på hvad du venter, men bare du skriver at den har det godt og er sund og rask, så vil jeg glæde mig på dine vegne 

MEN er dog vild nysgerrig efter om det er en bror eller søster du skal have Så jeg hænger på herinde i morgen 

Anmeld Citér

12. maj 2016

serinasmor

grinny skriver:

En lille update fra mig 

Md scanning i uge 16 er det ikke for tidligt ? 

Dejligt at få en jordemoder der er lydhør overfor jeres situation og som tager jer seriøst 

Anmeld Citér

12. maj 2016

grinny

Inger skriver:

Hvor skønt at du har fået en jordemoder der tager sig godt af dig og din situtiation  

Hvor bliver det spændene med MD i morgen, og jeg har ingen gæt på hvad du venter, men bare du skriver at den har det godt og er sund og rask, så vil jeg glæde mig på dine vegne 

MEN er dog vild nysgerrig efter om det er en bror eller søster du skal have Så jeg hænger på herinde i morgen 

Ja det er vigtigt med en god en 

Regner da med at skrive at den er sund og rask  Intet andet er set indtil videre 

Og kommer selvfølgelig med update når jeg har været inde 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.