Intim hårfjerning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

608 visninger
12 svar
4 synes godt om
11. maj 2016

Mullesmith

Hej tøser 

hvordan klare i hårfjerning i de nedre regioner? Jeg har ikke gjort noget ved bevoksningen i MEGET lang tid nu, og kunne godt tænke mig at prøve noget voks evt. Da jeg synes at barberingen ret hurtigt kommer til at klø når de små hår vokser ud igen. Nogen der kan anbefale en form for intim voks?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2016

serinasmor

Mullesmith skriver:

Hej tøser 

hvordan klare i hårfjerning i de nedre regioner? Jeg har ikke gjort noget ved bevoksningen i MEGET lang tid nu, og kunne godt tænke mig at prøve noget voks evt. Da jeg synes at barberingen ret hurtigt kommer til at klø når de små hår vokser ud igen. Nogen der kan anbefale en form for intim voks?

Har hørt godt om sugaring hos de proff ... Det skulle være det allermest skånsomme ... Aldrig prøvet dog  

Anmeld Citér

11. maj 2016

Mullesmith

serinasmor skriver:

Har hørt godt om sugaring hos de proff ... Det skulle være det allermest skånsomme ... Aldrig prøvet dog  

Tænkte det skulle være noget jeg kan gøre herhjemme  

Anmeld Citér

11. maj 2016

Bebsen

Jeg har det som dig, og har prøvet voks og veed og hvad det ellers hedder, herhjemme, men går altid tilbage til at barbere. Var økonomien der til det ville jeg fast gå til en prof og få det vokset 

Anmeld Citér

11. maj 2016

Diosa85

Mullesmith skriver:

Hej tøser 

Har prøvet at blive vokset der. Det er nok noget af det mest smertefulde jeg har prøvet næst efter at føde. Var øm i flere dage efter men det var effektivt da der også gik meget lang tid før det kom igen. 

Men det var ikk det værd synes jeg 

Anmeld Citér

11. maj 2016

karisima

Jeg får fjernet med sukker når finanserne er til det og jeg synes ikke det er så slemt (har godt nok ikke prøvet alm voks). Det værste er næsten varmen fra sukkermassen  Men det er dyrere end alm voks

Anmeld Citér

11. maj 2016

Mullesmith

Bebsen skriver:

Jeg har det som dig, og har prøvet voks og veed og hvad det ellers hedder, herhjemme, men går altid tilbage til at barbere. Var økonomien der til det ville jeg fast gå til en prof og få det vokset 

Nu har jeg lige barberet i formiddags og det er allerede begyndt at føles lidt stikkende og knoppet  hvad gør jeg egentlig forkert med den skraber? Synes det er så irriterende, vil helst være helt glatbarberet fordi jeg synes det føles mest hygiejnisk, og nåh ja fordi det er rart når man er sammen med manden. Men synes hver gang at det er det dummeste jeg har gjort at barbere, når der så begynder at klø 

Anmeld Citér

11. maj 2016

Sandratoft

Mullesmith skriver:

Tænkte det skulle være noget jeg kan gøre herhjemme  

Jeg har sukker vokset mig selv hjemme du kan Google en opskrift 

Anmeld Citér

11. maj 2016

Panther

Profilbillede for Panther

Sugaring hos professionel. Og så slem synes jeg bestemt ikke smerten er.

Anmeld Citér

11. maj 2016

Aristocats

Jeg ville personligt ikke kaste mig ud i at vokse de nedre regioner selv. Jeg prøvede engang med mine armhuler og det var første og sidste gang, jeg voksede mig selv  Det var ikke nogen succes! Så kan kun forestille mig hvor galt tissekonen kan gå, hvis man ikke er trænet i det. Jeg vil også sige sugaring hos en professionel! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.