Meget mælkehvidt udflåd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

313 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. maj 2016

sofie.nielsen92

Jeg har her for 1½ uges tid siden, haft 2 dage med voldsom mælkehvidt udflåd. Så meget nr. 2 dag, at det hang ud da jeg tissede (Undskyld detaljerne)  Det er var klistret, men på ingen måde grynet.

forventer min mens idag eller imorgen. 

Nogen der har været ude for det samme? eller nogen ideer til hvad det kan være

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2016

serinasmor

sofie.nielsen92 skriver:

Jeg har her for 1½ uges tid siden, haft 2 dage med voldsom mælkehvidt udflåd. Så meget nr. 2 dag, at det hang ud da jeg tissede (Undskyld detaljerne)  Det er var klistret, men på ingen måde grynet.

forventer min mens idag eller imorgen. 

Nogen der har været ude for det samme? eller nogen ideer til hvad det kan være

Er du gravid ? 

For så er det helt normalt og skifter lidt som vinden den blæser  

Anmeld Citér

11. maj 2016

sofie.nielsen92

Tog en test i mandags, og den var negativ, så umiddelbart ikke nej. 

Undre mig bare lidt, da jeg til tider har lidt kvalme og er ufattelig sulten hele tiden, uden overhoved at have lyst til mad. Også kom jeg til at tænke på det voldsomme udflåd, som jeg synes virker underligt? 

Anmeld Citér

11. maj 2016

Sedigfor

Ikke for at gøre dig bange eller noget. 

Men da jeg havde testet positiv havde jeg Hvidt udflåd og jeg havde klamydia. Da ens udflåd også kan blive Hvidt ved det.

Anmeld Citér

11. maj 2016

sofie.nielsen92

Ikke for at gøre dig bange eller noget. 

Men da jeg havde testet positiv havde jeg Hvidt udflåd og jeg havde klamydia. Da ens udflåd også kan blive Hvidt ved det.

Okay, tak fordi du siger det. 

Jeg har været sammen med min kæreste i 1½ år nu, og jeg har selvfølgelig kun været sammen med ham! 

Har han så været sammen med en anden? ellers kan man vel ikke blive smittet af sin faste parter

Jeg havde det kun i de 2 dage, og efterfølgende havde jeg slet ikke noget udflåd, og plejer at have regelmæssigt udflåd. Og nu har jeg udflåd som jeg plejer, helt normal.  

Anmeld Citér

11. maj 2016

Sedigfor

sofie.nielsen92 skriver:

Okay, tak fordi du siger det. 

Jeg har været sammen med min kæreste i 1½ år nu, og jeg har selvfølgelig kun været sammen med ham! 

Har han så været sammen med en anden? ellers kan man vel ikke blive smittet af sin faste parter

Jeg havde det kun i de 2 dage, og efterfølgende havde jeg slet ikke noget udflåd, og plejer at have regelmæssigt udflåd. Og nu har jeg udflåd som jeg plejer, helt normal.  

Det kan ligge i dvale i mange år, mener det er op til to år. Men hvis i kun har været sammen er det sikkert ikke klamydia (: hvis det er normalt igen, skal du ikke tænke på det for så er det ikke klamydia (:

Anmeld Citér

11. maj 2016

sofie.nielsen92

Sedigfor skriver:

Det kan ligge i dvale i mange år, mener det er op til to år. Men hvis i kun har været sammen er det sikkert ikke klamydia (: hvis det er normalt igen, skal du ikke tænke på det for så er det ikke klamydia (:

Okay 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.