Hvad er det bedste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

736 visninger
12 svar
8 synes godt om
10. maj 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Ved din krop?

Jeg synes lidt for ofte at mange er lidt for gode til at sætte fokus på det negative ved dem selv. Så kom med lidt positiv fokus!

Jeg ELSKER min røv Er glad for min fine, faste numse og når jeg vælger bukser skal de sætte fokus på den 

Og jeg har flotte ben som jeg elsker at vise frem i shorts og kjoler.  Så ja det varme vejr er lige mig

Derudover har jeg nogle  (synes jeg ) smukke blå øjne som jeg også elsker at sætte ekstra fokus på med lidt makeup

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2016

KissMeKissMeKissMe

MummiT skriver:

Ved din krop?

Jeg synes lidt for ofte at mange er lidt for gode til at sætte fokus på det negative ved dem selv. Så kom med lidt positiv fokus!

Jeg ELSKER min røv Er glad for min fine, faste numse og når jeg vælger bukser skal de sætte fokus på den 

Og jeg har flotte ben som jeg elsker at vise frem i shorts og kjoler.  Så ja det varme vejr er lige mig

Derudover har jeg nogle  (synes jeg ) smukke blå øjne som jeg også elsker at sætte ekstra fokus på med lidt makeup

Fedt spørgsmål. Dejligt med noget godt at tænke på!

Jeg har rigtigt flotte bryster (små, men faste) og så er min mave altid flad - selv hvis jeg tager på (fedtet sætter sig nemlig alt sammen på numsen, haha). 

Har også langt lyst hår ned til midt på ryggen. Det er vist de bedste ting. 

Anmeld Citér

10. maj 2016

Rauw

Ej skide god ide da

Mine håndled og fine fingre og flotte negle. Synes mine håndled de er så flotte og feminine. Og så har jeg totalt to die for øjne der kan få mænd til at opføre sig helt skørt tja eller også er det mine bryster. Anywho jeg er ret glad for begge dele. Og mine læber, hvis jeg kunne ville jeg kysse mig selv konstant Og mine knæ. Tit er knæ ret grimme men mine er fine Og så er jeg også ret glad for min højde 169 cm er helt tilpas. 

Anmeld Citér

11. maj 2016

ung-mor-2014

MummiT skriver:

Ved din krop?

Mine øjne! og mit hår til tider xD

Havde du spurgt for 3-4 år siden havde jeg svaret min krop, øjne og mit blonde hår(det dog faldet lidt af på den).. Såeh ja :3

Anmeld Citér

11. maj 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Mine øjne... Jeg har store brune øjne...Mange kalder dem dådyr øjne 

Anmeld Citér

11. maj 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Hvor er det fedt I er med på den 

Jeg er også ret vild med mit hår. Har en tyk manke der vokser som ukrudt! Smukt brunt med et rødt skær  Og så elsker jeg at lege lidt med det, så da jeg sidste år havde hår til røven klippede jeg det kort! Med undercut på 3 mm! Nu kan jeg snart lave hestehale igen så meget det er vokset

Anmeld Citér

11. maj 2016

MissTas

MummiT skriver:

Ved din krop?

Her er det mine hænder! Har lange tynde feminine fingre med pæne lange naturlige negle og små håndled derudover er jeg ret tilfreds med mine bryster 

Anmeld Citér

11. maj 2016

God-mor

MummiT skriver:

Ved din krop?

Dejlig tråd

Ja inden jeg fik min datter, stod jeg noget mere knivskarpt end i dag, men jeg er rigtig glad for min mørke glød, jeg er 100 procent dansk, men er meget mørk i huden og har et kraftigt langt mørkebrunt hår. Så er jeg glad for mine grønne øjne, og i det hele taget mit ansigt, syntes jeg er ret smukt 

Det var vist også det.    

Anmeld Citér

11. maj 2016

Leneur

På min 43-årige krop er jeg egentligt mest glad for mine bryster. Jep de er store og hænger lidt men er faste og så må det være mine kindben. 

Anmeld Citér

11. maj 2016

Mullesmith

MummiT skriver:

Ved din krop?

Synes desværre ikke der er noget godt ved min krop, stor hængemave, hængebryster, hængearme, slaskede lår, flad røv, tykke lægmuskler, store fødder med skæve tæer!! Men jeg kan godt lide mine tænder og læber 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.