What to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

260 visninger
1 svar
0 synes godt om
10. maj 2016

Anonym trådstarter

Årh fuck... 

Min mand har kæmpet længe med at få et "specielt" fuldskæg.. Og nu var han ved at være der.. Jeg har dog aldrig lagt skjul på at jeg slet ikke ku ha det.. Hverken som det ser ud, eller følelsen af det mod mig når vi f.x kysser.. Jeg har bedt ham ta det af mange gange... I dag fik jeg ham så overtalt til at lave en trimning af det, og nu er han pisse ked af hvordan han ser ud... Og ærligt, så er det faktisk ikke særlig pænt, det blev trimmet forkert.. Har det bare SÅ dårligt over at han er så ked af det og føler det er min skyld.. Har selvfølgelig sagt undskyld osv.. What to do??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2016

B&J

Anonym skriver:

Årh fuck... 

Min mand har kæmpet længe med at få et "specielt" fuldskæg.. Og nu var han ved at være der.. Jeg har dog aldrig lagt skjul på at jeg slet ikke ku ha det.. Hverken som det ser ud, eller følelsen af det mod mig når vi f.x kysser.. Jeg har bedt ham ta det af mange gange... I dag fik jeg ham så overtalt til at lave en trimning af det, og nu er han pisse ked af hvordan han ser ud... Og ærligt, så er det faktisk ikke særlig pænt, det blev trimmet forkert.. Har det bare SÅ dårligt over at han er så ked af det og føler det er min skyld.. Har selvfølgelig sagt undskyld osv.. What to do??

Du kan jo ikke gøre noget hvis han ikke kan lig som det ser ud må han jo tage mere af og lade det vokse ud igen. Så må i få snakket om det.

jeg kan heller ikke lig skæg, men jeg bliver også virkelig rød om munden om det er stort fuldskæg eller små skæg. Så vi er enig om det er trimmet skæg 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.