Forsikringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

271 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. maj 2016

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Jeg har tænkt over om mine forsikringer er for dyre og om vi er godt nok forsikret, så kunne godt tænke mig at høre jer:

Hvor meget betaler I årligt for dels indbo og ulykkes forsikringer og i hvilket firma er I forsikret?

Hvor meget er I og jeres børn forsikret for, og hvad giver I for det?

På forhånd tak for svar

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2016

MissTas

Frederikke80 skriver:

Jeg har tænkt over om mine forsikringer er for dyre og om vi er godt nok forsikret, så kunne godt tænke mig at høre jer:

Hvor meget betaler I årligt for dels indbo og ulykkes forsikringer og i hvilket firma er I forsikret?

Hvor meget er I og jeres børn forsikret for, og hvad giver I for det?

På forhånd tak for svar

Vi har forsikringer for ca. 15.000 om året. Det for 3 x ulykkesforsikringer, indbo, husforsikring, hundeforsikring og bil. Bilen er dækket under ALT og vi er hver især dækket for 2 mio, både min mand, jeg og vores datter. Derudover får vi 250.000kr ved død i vores ulykkesforsikringer.  Tænker vi er ok forsikret. 

Anmeld Citér

10. maj 2016

gokkelok

Vi har forsikringer for 16000 kr årligt. Der er indbo, 3 ulykkesforsikringer (den ene med farlig sport), bil og ferie. 

Vi har tjenestemændenes forsikring. 

Anmeld Citér

10. maj 2016

Fru Ebied

gokkelok skriver:

Vi har forsikringer for 16000 kr årligt. Der er indbo, 3 ulykkesforsikringer (den ene med farlig sport), bil og ferie. 

Vi har tjenestemændenes forsikring. 

Vi har også Tjenestemændenes og har 4 ulykkesforsikringer, 1 bil, 1 verdensrejse og indbo men giver kun 12000 om året, synes da i skal have jeres lokale rådgiver til at se på jeres igen. 

Tænk hvis i kunne få det hele billigere ��

Anmeld Citér

10. maj 2016

gokkelok

Fru Ebied skriver:

Vi har også Tjenestemændenes og har 4 ulykkesforsikringer, 1 bil, 1 verdensrejse og indbo men giver kun 12000 om året, synes da i skal have jeres lokale rådgiver til at se på jeres igen. 

Tænk hvis i kunne få det hele billigere ��

Farlig sport er 2000 kr ekstra for den ene ulykkesforsikring også har vi noget ekstra forsikring i vores indbo

Anmeld Citér

10. maj 2016

B&J

3 ulykke 

2 livsforsikringer

indbo

hundeforsikring

vi giver 450 om måneden vi er ved if

og vi har lige haft en kæmpe vandskaden der hvor vi bor til leje og de har været en kæmpe støtte og været der lige med der samme 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.