Hej allesammen!
Som skrevet før prøver min kæreste og jeg og blive gravide, har nu gået med lidt "blandede" symptomer, både ømme bryster, kvalme, træthed og hvad ved jeg - har dog ingen appetit - ved ikke hvor normalt det er?
Jeg skulle have haft min menstruation i lørdags og vi har idag tirsdag, jeg prøvede at strips teste imorges, men uden held. (Åh Gud hvor jeg hader de negative teste!)
nå men altså, har de sidste 2 uger haft en meget underlig fornemmelse i underlivet, menstruationsagtig fornemmelse, jagende stikkende fornemmelse hvilket egentlig kan virke lidt som menstruationssmerter, men jeg er nu gået 4 dage over tid, og det irritere mig der ikke bare kan komme en positiv test!! Det skal lige siges jeg altid har haft regelmæssig menstruation 
Jeg har så valgt at gå på apoteket og købe endnu nogle test, og hvis så ikke der kommer mens så er jeg blevet rådet til at søge læge og tage en test der, men jeg tænker bare at hvis ikke en test viser positiv hjemme hvorfor skulle den så gøre ved lægen....
Andre der har stået i samme situation? Hvor længe er i gået over før i stod med en positiv test?? 
Anmeld
Citér