Spændt med spændt på

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

636 visninger
9 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. maj 2016

Hamogjeg

Hej allesammen! 

Som skrevet før prøver min kæreste og jeg og blive gravide, har nu gået med lidt "blandede" symptomer, både ømme bryster, kvalme, træthed og hvad ved jeg - har dog ingen appetit - ved ikke hvor normalt det er? 

Jeg skulle have haft min menstruation i lørdags og vi har idag tirsdag, jeg prøvede at strips teste imorges, men uden held. (Åh Gud hvor jeg hader de negative teste!)  nå men altså, har de sidste 2 uger haft en meget underlig fornemmelse i underlivet, menstruationsagtig fornemmelse, jagende stikkende fornemmelse hvilket egentlig kan virke lidt som menstruationssmerter, men jeg er nu gået 4 dage over tid, og det irritere mig der ikke bare kan komme en positiv test!! Det skal lige siges jeg altid har haft regelmæssig menstruation 

Jeg har så valgt at gå på apoteket og købe endnu nogle test, og hvis så ikke der kommer mens så er jeg blevet rådet til at søge læge og tage en test der, men jeg tænker bare at hvis ikke en test viser positiv hjemme hvorfor skulle den så gøre ved lægen.... 

Andre der har stået i samme situation? Hvor længe er i gået over før i stod med en positiv test?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2016

Hamogjeg

Slet ingen, der har prøvet lignende??

Anmeld Citér

10. maj 2016

L-Mortil3

Hvis testen er negativ hjemme, har du helt ret i, det er omsonst at tage en ved lægen.

Det er helt normalt det du oplever , det er " fornøjelsen" ved projekt baby .

endten er du gravid og kan ikke teste positiv endnu, ellers er du ikke gravid, og der er lidt kuk i cyklus, hvilket er helt normalt, mange oplever de symptomer du beskriver , og det kan betyde graviditet, og det kan betyde slet ingen ting :-)

Du må se an nogle dage :-D

Anmeld Citér

10. maj 2016

Soonmom

Håber på en positiv test for dig, det kan dog gå begge veje. - Hvis du er meget opsat på projekt baby, kan din psyke give dig symptomer og udsætte din mens.
Men prøv og teste om nogle dage (og ja, det ville være spild af penge, resurser og tid at tage til lægen, positiv test eller ej)

Anmeld Citér

10. maj 2016

Hamogjeg

Lige præcis, var også min tanke med hensyn til lægen... 

Jeg var nok mere fuldstændig ellevild de første par måneder hvor vi prøvede, men eftersom man bare testede negativ når man prøvede at teste før tid og indbildte sig alverdens symptomer så gik det sjove lidt af det. Så denne måned har jeg egentlig været sådan lad det komme hvis det kommer ellers er der en ny ÆL næste gang! så det er egentlig først nu hvor jeg er gået over tid hvor jeg tænker, at det kunne være. Idag er jeg gået 4 dage over tid, tog så på apoteket og købte deres teste hvor hun spurgte hvor langt jeg var gået over tid, hvor jeg så svarede 4, så sagde hun at der er flere der ikke kan teste positiv "så" tidligt. Nogen kan først på 10-14 dagen over tid.... Men ja, kroppen kan virkelig også gøre meget, med hensyn til symptomer og hvad ved jeg, udskydning af menstruation osv. Og kan da også være jeg inderst inde går og bilder mig tingene ind, selvom jeg ikke ved det... 

Men ja, jeg må se tiden an! Krydser alle de fingre jeg har og håber så meget på en positiv test 

Anmeld Citér

11. maj 2016

Mariia4

Jeg står præcist i sammen situation, vi har prøvet i 6 mdr og min mens plejer at komme meget regelmæssigt mellem dag 32-33 idag er jeg på dag 39 og testede negativ både mandag og tirsdag  og det er uvisheden der tager livet af en, man vil bare enten gerne teste positiv eller have mens så man kan prøve igen 

krydser finger for dig 

Anmeld Citér

12. maj 2016

Hamogjeg

Mariia4 skriver:

Jeg står præcist i sammen situation, vi har prøvet i 6 mdr og min mens plejer at komme meget regelmæssigt mellem dag 32-33 idag er jeg på dag 39 og testede negativ både mandag og tirsdag  og det er uvisheden der tager livet af en, man vil bare enten gerne teste positiv eller have mens så man kan prøve igen 

krydser finger for dig 

Præcis! Det er simpelthen en så irriterende følelse at gå i uvisheden... Og ja, enten den positive test eller også menstruationen så man kan prøve igen!

jeg har imorges snakket med min læge som så sendte mig på sygehuset (da det var nemmest i forhold til hvor jeg befandt mig) og fik taget en blodprøve, så jeg venter i mega spænding på svaret.. Krydser alt hvad krydses kan!! 

Håber og krydser også alt hvad jeg krydse kan for dig! 

Anmeld Citér

12. maj 2016

Mariia4

Hamogjeg skriver:

Præcis! Det er simpelthen en så irriterende følelse at gå i uvisheden... Og ja, enten den positive test eller også menstruationen så man kan prøve igen!

jeg har imorges snakket med min læge som så sendte mig på sygehuset (da det var nemmest i forhold til hvor jeg befandt mig) og fik taget en blodprøve, så jeg venter i mega spænding på svaret.. Krydser alt hvad krydses kan!! 

Håber og krydser også alt hvad jeg krydse kan for dig! 

Ej hvor spændende hvornår får du svar?  Jeg har stadig ingen tegn på hverken det ene eller det andet  tænker jeg prøver at teste igen i weekend og hvis den er negativ må jeg have fat på lægen på mandag  

Spændt på at høre hvad din prøve siger - krydser alt jeg kan for dig 

Anmeld Citér

13. maj 2016

Hamogjeg

Mariia4 skriver:

Ej hvor spændende hvornår får du svar?  Jeg har stadig ingen tegn på hverken det ene eller det andet  tænker jeg prøver at teste igen i weekend og hvis den er negativ må jeg have fat på lægen på mandag  

Spændt på at høre hvad din prøve siger - krydser alt jeg kan for dig 

Mit hcg tal var desværre lige under 2, øv øv! Så nu må mens virkelig bare gerne komme så man kan prøve igen, nu jeg gået en uge over tid imorgen øv øv

håber på et positivt resultat for dig, krydser alle mine fingre 

Anmeld Citér

13. maj 2016

Mariia4

Hamogjeg skriver:

Mit hcg tal var desværre lige under 2, øv øv! Så nu må mens virkelig bare gerne komme så man kan prøve igen, nu jeg gået en uge over tid imorgen øv øv

håber på et positivt resultat for dig, krydser alle mine fingre 

Jamen hva så er mens så "bare" forsinket? ved du om den godt kan udeblive helt? 

Årh håber så meget - men tør næsten ikke er bange for at blive skuffet igen igen igen ... 

Tak hvor er du sød

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.