Hvornår kan man få en scanning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2016

Nitz - <3 David

Nakedasja skriver:

Tillykke  Årh er ked af at høre du har haft mistetDet er også min frygt, ikke fordi jeg har en god grund, men bare fordi så mange af mine veninder har sagt at man ikke skal glæde sig før der omkring uge 12 .. :/

Ja jeg har symptomer; har haft ret øget tissetrang men det er heldigvis væk.. Men mine bryster er meget faste og de er simpelthen så ømme  

Jeg har også haft en del menstrations lignende smerter, men det skulle vidst være meget normalt .. Har dog ikke haft nogen igår eller idag (endnu i hvert fald)

Mange tak..

ja det er ikke nogle rare tanker at gå med. Men på den anden side så kan man ikke gøre så meget hvis der er noget galt. Så hellere prøve at glæde sig over at det sjældent ender i abort. Og så prøve at nyde den gode nyhed. 

Vi har bestemt os for at vente med tidlig scanning. Og så høre jeg lægen d. 31. Om jeg kan få en scanning der. For de to sænknings klinikker der er i Aalborg har ingen tider (som jeg kan nå pga. Arbejde) før den 30. Maj.. 

Jeg har allerede kvalme, virkelig ømme bryster. Og mens lignende smerter der kommer og går. Og virkelig oppustet mave ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2016

Nakedasja

Nitz - <3 David skriver:

Mange tak..

ja det er ikke nogle rare tanker at gå med. Men på den anden side så kan man ikke gøre så meget hvis der er noget galt. Så hellere prøve at glæde sig over at det sjældent ender i abort. Og så prøve at nyde den gode nyhed. 

Vi har bestemt os for at vente med tidlig scanning. Og så høre jeg lægen d. 31. Om jeg kan få en scanning der. For de to sænknings klinikker der er i Aalborg har ingen tider (som jeg kan nå pga. Arbejde) før den 30. Maj.. 

Jeg har allerede kvalme, virkelig ømme bryster. Og mens lignende smerter der kommer og går. Og virkelig oppustet mave ��

Held og lykke med det i hvert fald ��

jeg har booket den tid der, skal først til lægen D. 6/6, og det er ikke scanning, det er bare samtale og journal .. Så kan ikke vente  Er så spændt! 

Anmeld Citér

16. maj 2016

N_b9

Nakedasja skriver:

Ja, det her graviditet er stadig meget nyt for mig, jeg har ellers læst om hvad man ikke må spise og drikke osv hvis man prøver men har slet ikke tænkt over at læse op på hvad man gør når man så er blevet gravid 

Jeg ville rigtig gerne ha en scanning. Jeg er også mega bange for der er noget der går galt og jeg mister barnet 

Jeg skal ha taget blodprøver den 25., og den 6/6 skal jeg til lægen.. Men de vil ikke lave en scanning der den 6/6.. Sekretæren siger jeg er ca 6 uger henne .. (Sidste første mens dag var 2. April, kan det virkelig passe jeg så er så langt henne?)

Hvornår kan man få lavet en scanning?   Skal man være 12 uger henne?

Jeg var til scanning i uge 6 for at få bekræftet at der var en ille en det kostede 500kr <3
såkom nf i uge 12 og kønsscannning i uge 14 nu venter jeg på MD i uge 20 og jeg er nu 17+4 <3

Anmeld Citér

18. maj 2016

Nakedasja

N_b9 skriver:

Jeg var til scanning i uge 6 for at få bekræftet at der var en ille en det kostede 500kr <3
såkom nf i uge 12 og kønsscannning i uge 14 nu venter jeg på MD i uge 20 og jeg er nu 17+4 <3

Jeg har fået en tid d. 25/5, og er 6+4 nu, så kommer til at være omkring 7+4 der �� Jeg er så spændt!

Anmeld Citér

18. maj 2016

Kløver

MissTas skriver:

Det er også et passende tidspunkt for en tidlig scanning  der vil man med sikkerhed ku se hjerteblink.. Nakkefoldsscanning er en del af de tilbud man blir tilbudt i det offentlige som gravid, så det er gratis ligeledes med 20 ugers scanningen (misdannelsesscamning) den er også gratis kønnet får man først at vide til misdannelsesscamning med mindre man på en privatklinik køber sig fra sådan en også. De kan scanne kønnet omkring uge 14+0 de fleste steder, men dette er også selvbetalt  

Vi haraldrig selv fået tilbudt at se køn (og vi har ikke spurgt da vi havde været til kønsscanning) og nogle vil slet ikke bruge tid på det så vil man vide køn er det uanset nok en god ide at vælge kønsscanning. De leder jo heller ikke efter køn til md  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.