Nakedasja skriver:
Tillykke
Årh er ked af at høre du har haft mistet
Det er også min frygt, ikke fordi jeg har en god grund, men bare fordi så mange af mine veninder har sagt at man ikke skal glæde sig før der omkring uge 12 .. :/
Ja jeg har symptomer; har haft ret øget tissetrang men det er heldigvis væk.. Men mine bryster er meget faste og de er simpelthen så ømme
Jeg har også haft en del menstrations lignende smerter, men det skulle vidst være meget normalt .. Har dog ikke haft nogen igår eller idag (endnu i hvert fald)
Mange tak..
ja det er ikke nogle rare tanker at gå med. Men på den anden side så kan man ikke gøre så meget hvis der er noget galt. Så hellere prøve at glæde sig over at det sjældent ender i abort. Og så prøve at nyde den gode nyhed.
Vi har bestemt os for at vente med tidlig scanning. Og så høre jeg lægen d. 31. Om jeg kan få en scanning der. For de to sænknings klinikker der er i Aalborg har ingen tider (som jeg kan nå pga. Arbejde) før den 30. Maj..
Jeg har allerede kvalme, virkelig ømme bryster. Og mens lignende smerter der kommer og går. Og virkelig oppustet mave
Anmeld
Citér