Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu er jeg gået 4 dage over tid og har lige testet her til morgen og den er rungende negativ kan jeg mon være gravid alligevel? Skal jeg vente et par dage og se hvad der sker eller skal jeg ringe til lægen? Hvor er det altså frusterende
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg oplevede det samme sidste cyklus. Fik fat i lægen, som fortalte at det var helt normalt at blødning først kom sent (mellem 21 og 35 dage).
Jeg testede negativ i 5 dage og fik 3 dage senere min mens.. Øv!
Afvent og se..
Mariia4 skriver: Nu er jeg gået 4 dage over tid og har lige testet her til morgen og den er rungende negativ kan jeg mon være gravid alligevel? Skal jeg vente et par dage og se hvad der sker eller skal jeg ringe til lægen? Hvor er det altså frusterende
Var det ikke dig der for 1-2 dage siden lagde en positiv test op herinde?
Det er tvivlsomt at du er gravid hvis du er gået 4 dage over og der ingenting er på en test. Det kan ske i sjældne tilfælde at du ikke kan teste positivt. Men vil tro det er fordi du stresser din krop ved at tænke over det.
MissTas skriver: Var det ikke dig der for 1-2 dage siden lagde en positiv test op herinde?
Nej desværre, testede igår men tror bare det var en skyggestreg man meget svagt kunne skimte
Zelinasmor skriver: Det er tvivlsomt at du er gravid hvis du er gået 4 dage over og der ingenting er på en test. Det kan ske i sjældne tilfælde at du ikke kan teste positivt. Men vil tro det er fordi du stresser din krop ved at tænke over det.
Det er godt nok bare frusterende plejer at få mens på dag 32-33 og idag er dag 38 og det er uvisheden der er så træls
Mariia4 skriver: Nej desværre, testede igår men tror bare det var en skyggestreg man meget svagt kunne skimte
Ja okay .. Øv øv håber det snart lykkedes for jer.. Det er så hårdt når man så brændende ønsker det.. Vi har selv kæmpet med nr. 2 i halvandet år før jeg stod med en positiv test
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128