Valg af skoletaske til kommende skolebarn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2016

Lunae

2babygirls skriver:

Min pige har fået en Jeva, da den er bygget rigtig god op og støtter hende i ryggen!

Beginners eller intermediate?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2016

Lunae

MoarHvidovre skriver:

Min dreng skal op i 2. klasse og den er stadigvæk super fin.

Man skal heller ikke købe den for stor. Så hellere sælge den og købe en større når det rigtige behov er for det

Det har du ret i

Anmeld Citér

9. maj 2016

Englehår

Profilbillede for Englehår

Vi har købt en fra Ticket to Heaven.

Den bruger Sofie stadig i 1. Klasse  

Anmeld Citér

9. maj 2016

Monski

Vores dreng har en LEGO ninjago taske og den er virkelig god 

rummet til madkassen er der noget stof i som gør at tasken ikke tager skade hvis maden ryger ud. Der er også et specielt rum til penalhus. Nede i tasken er der en væg" så rummet er delt i to hvilket også er super praktisk. 

Derudover kan man klipse den tilhørende gymnastik taske på, så barnet slipper for at bære den i hånden. 

Den er mega blød i ryggen og det bedste er t den har en hård bund så den kan stå på gulvet uden at vælte og så bliver den heller ikke våd hvis gulvet er vådt 

Anmeld Citér

9. maj 2016

ESV

Lunae skriver:

shit! Lige om snart har jeg et skolebarn - det er en vild følelse.

Vi har i dag været på skoletaskejagt, men det er en jungle?

hvilken har jeres børn?

Vores datter har denne lyserøde sag fra TTH. Det er den model fra 0-2 klasse den skal i hvert fald ikke være større da det i forvejen er meget at gå må når der ligger en mappe, to biblioteksbøger samt sidder en gymnastisk taske, men vigtigst af alt sørg for at barnet kommer med ud og prøver tasken for at se om den passer.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

9. maj 2016

ESV

Lunae skriver:

Du skal helt klart vælge beginners hvis det er 0 klasse

Anmeld Citér

10. maj 2016

serinasmor

Min mor har gjort det til en tradition at hun køber den første skoletaske - og at det kommende skolebarn dermed får alenetid med sin bedstemor derfor bliver jeg holdt helt udenfor i valget af skoletaske ... 

Men jeg ved at både bedstemor og kommende  skolefrøken går op i at den skal sidde godt på ryggen - så det regner jeg med bliver en selvfølge  

Anmeld Citér

10. maj 2016

lineog4

Alle mine og også den yngste som starter i skole efter sommerferien har startet med en jeva - de har siddet godt og holdt. Storebror skal op i 3. Klasse efter ferien og tasken er stadig passende. Storesøster var så mere obs på udseende og den lyserøde fetaske som hun elskede i 0. Klasse var bare for barnlig i 2. Klasse - vi fandt en LEGO taske til 70% og hun fik lov at skifte, men hun klagede en del over dem gjorde ondt i ryggen pga den hårde bund og valgte kort tid efter at bytte tilbage til den lyserøde fetaske selvom det var pinligt, men den sad bare bedre.... 

Anmeld Citér

10. maj 2016

Tip!

Min søn har LEGO chima skole tasken, og bonus søn har en anden model fra LEGO. 

Chimaen falder ikke så let sammen og kan stå på gulvet uden den skvatter sammen. Det gør den min bonus søn har meget nemt, og der er heller ikke meget støtte i den. 

Det bedste er at få råd og vejledning i butikken hvor der skal købes taske. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

10. maj 2016

2babygirls

Lunae skriver:

Åhh det ved jeg ikke  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.