Æg ud i morgen. Så nervøs!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

404 visninger
6 svar
2 synes godt om
8. maj 2016

123.

Det mit første ivf forsøg. Kan jeg forvente det gør sindsygt ondt?.. er virkelig bange for når andre stikker mig med nåle.. kan godt gøre det selv. Men frygter det gør ondt. Skal ha over 20 æg ud. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2016

FrkC

Jeg fik taget 23 æg ud da jeg var til æu .. Jeg var også meget nervøs, men blevposirivt overrasket (hvis man kan sige det) .. Jeg ville ikke være bange for at skulle igennem det igen hvis det blev nødvendigt .. 

Pøj pøj 

Anmeld Citér

8. maj 2016

123.

FrkC skriver:

Jeg fik taget 23 æg ud da jeg var til æu .. Jeg var også meget nervøs, men blevposirivt overrasket (hvis man kan sige det) .. Jeg ville ikke være bange for at skulle igennem det igen hvis det blev nødvendigt .. 

Pøj pøj 

Blev du overstimmulerset når du havde så mange æg? og fik du lagt æg op igen i samme cyklus. Dette er ikke sikkert de vil med mig

Anmeld Citér

8. maj 2016

Mortil2piger18

Newgirl. skriver:

Det mit første ivf forsøg. Kan jeg forvente det gør sindsygt ondt?.. er virkelig bange for når andre stikker mig med nåle.. kan godt gøre det selv. Men frygter det gør ondt. Skal ha over 20 æg ud. 

Du kan tro jeg var bange for min første æu. Bedøvelse oppe i skeden skræmte mig fra vid og sans!!!  Utroligt nok mærkede jeg faktisk mindre smerte end ved nogle af de hormoner jeg skulle stikke mig selv med, især orgalutranen gjorde mere ondt! Så jeg blev helt vildt overrasket og er ikke det mindste nervøs til næste fang tag det helt roligt du bliver godt smertedækket  heg havde en fest på opvågningen 

Anmeld Citér

8. maj 2016

123.

Kærlighedogkildevand skriver:

Du kan tro jeg var bange for min første æu. Bedøvelse oppe i skeden skræmte mig fra vid og sans!!!  Utroligt nok mærkede jeg faktisk mindre smerte end ved nogle af de hormoner jeg skulle stikke mig selv med, især orgalutranen gjorde mere ondt! Så jeg blev helt vildt overrasket og er ikke det mindste nervøs til næste fang tag det helt roligt du bliver godt smertedækket  heg havde en fest på opvågningen 

årh ja den sprøjte gør sku nas. :\ hehe ser jeg frem til

Anmeld Citér

8. maj 2016

FrkC

Newgirl. skriver:

Blev du overstimmulerset når du havde så mange æg? og fik du lagt æg op igen i samme cyklus. Dette er ikke sikkert de vil med mig

Blev ikke overstimuleret og fik guldægget op i samme cyklus 5 dage efter æu :) 

Anmeld Citér

9. maj 2016

123.

FrkC skriver:

Blev ikke overstimuleret og fik guldægget op i samme cyklus 5 dage efter æu :) 

Jeg fik 25 ud. Men de vil først ligge op ved næste blødning 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.