Gravid - 15 dage siden ÆL - øm indvendigt i skede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

307 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. maj 2016

Anonym trådstarter

Hej med jer

jeg har lige fundet ud af, at jeg er gravid havde ÆL for 15 dage siden, og har nu testet svagt positiv 3 dage i træk. 

I dag er jeg dog en smule øm indvendigt i skeden, sådan som jeg tit er i forbindelse med mens, så jeg frygter lidt, at mens kommer og at det er en biokemisk. 

Nogle af jer der har haft fornemmelsen af mens i starten fx med ømhed i skeden, som om det sådan 'trækker' nedad?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2016

MissTas

Anonym skriver:

Hej med jer

jeg har lige fundet ud af, at jeg er gravid havde ÆL for 15 dage siden, og har nu testet svagt positiv 3 dage i træk. 

I dag er jeg dog en smule øm indvendigt i skeden, sådan som jeg tit er i forbindelse med mens, så jeg frygter lidt, at mens kommer og at det er en biokemisk. 

Nogle af jer der har haft fornemmelsen af mens i starten fx med ømhed i skeden, som om det sådan 'trækker' nedad?

Det er meget almindeligt at have mens lign smerter i starten af graviditeten. Også kalder ligamentsmerter.. Ved ikke hvorfor du har ondt inde i skeden, men hvis du plejer det, så er det jo sikkert normalt for dig og tillykke med graviditeten der er jo altid en risiko for abort, men skal man ikke tænke over, nu skal du bare nyde du er gravid. Du kan hverken gøre fra eller til  

Anmeld Citér

8. maj 2016

Anonym trådstarter

Ok tak for svar ja det er sådan jeg plejer at have det ved mens. Håber det bare er ligamentsmerter så

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.