Dårlig sædkvalitet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

251 visninger
1 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. maj 2016

Anonym trådstarter

Herhjemme har vi forsøgt siden september, og der er endnu ikke sket noget. Kæresten fik tjekket sædkvaliteten for 8 uger siden, og den viste betydelig nedsat sædkvalitet med i alt 15mio i 3mL - hvor der burde være mindst 40mio. Vi venter på svar fra nr. 2 prøve og jeg er så "spændt"  

Hvis den viser nedsat sædkvalitet igen, bliver man så henvist til udredning med det samme eller er det bare "op på hesten" igen?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2016

esioul

Anonym skriver:

Herhjemme har vi forsøgt siden september, og der er endnu ikke sket noget. Kæresten fik tjekket sædkvaliteten for 8 uger siden, og den viste betydelig nedsat sædkvalitet med i alt 15mio i 3mL - hvor der burde være mindst 40mio. Vi venter på svar fra nr. 2 prøve og jeg er så "spændt"  

Hvis den viser nedsat sædkvalitet igen, bliver man så henvist til udredning med det samme eller er det bare "op på hesten" igen?  

Jeg tænker i skal forsøge selv i op til et år. og derefter kommer videre på fertilitetsklinik hvis ikke der er sket noget. 

En sædkvalitet kan svinge ekstremt meget, så det er ikke sikkert der er et problem

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.