Rød numse og tænder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

579 visninger
14 svar
1 synes godt om
7. maj 2016

Sedigfor

Ja, nogle husker mig nok fra min tråd hvor jeg beskriver min vrede og hvordan min datter er når hun kommer hjem. 

Her idag afleverede jeg hende selv hos hendes far, også siger hans mor til mig " tror du ikke det er på grund af hendes tænder " jeg svare så " nej, hun har røde prikker rundt om munden istedet " ved det er derfor de er der, da hun ikke har rød numse herhjemme. Hun kan måske være meget lidt rød efter en hel nat " sker sjældent " men det er også væk efter fem minutter. 

Er der virkelig ikke noget jeg kan gøre? Synes det er hammer frusterende at vide jeg får en datter hjem som har en rød numse eller ikke bare numse men det hele . Føler mig så afmagte! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2016

Kløver

Bruger han andre bleer eller andet. Nogle børn er mega sarte overfor utrolig lidt som kan gøre eet, andre bleer, vådservietter osv. 

Anmeld Citér

7. maj 2016

Sedigfor

Årgangs Mor skriver:

Bruger han andre bleer eller andet. Nogle børn er mega sarte overfor utrolig lidt som kan gøre eet, andre bleer, vådservietter osv. 

Vi bruger samme ble mærke.

Anmeld Citér

7. maj 2016

årgang84

Profilbillede for årgang84

Har i samme skifte interval?  

Kan det være han sætter dem for stramt, el afvaskning for hyppigt. 

Anmeld Citér

7. maj 2016

Sedigfor

årgang84 skriver:

Har i samme skifte interval?  

Kan det være han sætter dem for stramt, el afvaskning for hyppigt. 

Vil mere sige han ikke vasker hende ordentlig. 

Man kan næsten ikke skifte hende for meget, hun er en sart pige dernede :/

Anmeld Citér

7. maj 2016

Kløver

Sedigfor skriver:

Vil mere sige han ikke vasker hende ordentlig. 

Man kan næsten ikke skifte hende for meget, hun er en sart pige dernede :/

Men hvis hun netop er sart skal der måske ikke så meget til? Min ældste blev nærmest hudløs hvis jeg brugte skumgummiklude, og var kun vådservietterne fra Aldi han ikke blev rød af. 

Måske jeres kommunikation kunne være anderledes så den måske blev mere konstruktiv eller andet, så i kunne finde en løsning  

Anmeld Citér

7. maj 2016

Sedigfor

Årgangs Mor skriver:

Men hvis hun netop er sart skal der måske ikke så meget til? Min ældste blev nærmest hudløs hvis jeg brugte skumgummiklude, og var kun vådservietterne fra Aldi han ikke blev rød af. 

Måske jeres kommunikation kunne være anderledes så den måske blev mere konstruktiv eller andet, så i kunne finde en løsning  

Han vil netop ikke fortælle hvad han gør som jeg ikke gør. Men han vil bare ikke sige det. Også synes jeg det er mærkeligt når hun meget sjældent er rød herhjemme (:

Anmeld Citér

7. maj 2016

Kløver

Sedigfor skriver:

Han vil netop ikke fortælle hvad han gør som jeg ikke gør. Men han vil bare ikke sige det. Også synes jeg det er mærkeligt når hun meget sjældent er rød herhjemme (:

Tja kan ikke sige hvorfor, men men hvis du ikke kan ændre noget, måske du skulle lade den ligge  

Anmeld Citér

7. maj 2016

Sedigfor

Årgangs Mor skriver:

Tja kan ikke sige hvorfor, men men hvis du ikke kan ændre noget, måske du skulle lade den ligge  

Synes bare det er så skide syndt for hende. HUN skriger, græder og vil ikke sættes ned fordi hun er rød , også har hun bare den tommeste blik når hun kommer hjem .

Anmeld Citér

7. maj 2016

Kløver

Sedigfor skriver:

Synes bare det er så skide syndt for hende. HUN skriger, græder og vil ikke sættes ned fordi hun er rød , også har hun bare den tommeste blik når hun kommer hjem .

Giv noget inotyol salve med til den røde numse, det har super hurtig effekt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.