Hule under seng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2016

Tullefreja

striber skriver:

Vi har en "hel" høj seng, da min søn er 4,5år, så han skal have noget plads under. Vi har lagt en madrads, og lagt puder, tæppe og lagt bøger derind. 

Min datter er 4,2 år men en meget lille pige hun er kun 90 høj så derfor en halv høj seng fin til hende  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2016

Augustmama

Tullefreja skriver:

Ej en fed Stige der til ! ����

Det er en Disney seng 

Anmeld Citér

8. maj 2016

DKA

Vores er hjemmelavet, men min søn har hule under den. Noget lys der skifter farve, madras, hylder, puder og plakater :-)

Anmeld Citér

8. maj 2016

carinabj

Tullefreja skriver:

Jer med børn der har halv høj seng hvordan har i brugt pladsen under sengen ? 

datteren har også en hule under sin seng, men selvom jeg egentlig synes vi har gjort det hyggeligt med lys, bøger, sækkestol mm. Så synes jeg egentlig det er lidt begrænset hvad den bliver brugt -tror simpelthen der er for lavt til loftet ��

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

8. maj 2016

K&S

striber skriver:

Vi har en "hel" høj seng, da min søn er 4,5år, så han skal have noget plads under. Vi har lagt en madrads, og lagt puder, tæppe og lagt bøger derind. 

Super fed seng, hvor er den fra? 

Anmeld Citér

9. maj 2016

striber

K&S skriver:

Super fed seng, hvor er den fra? 

Det er Emil sengen fra Ilva. De sælger den ikke mere. Vi fandt vores brugt. Gav 200kr for sengen og 100kr for delene... Men tror også vi var meget heldige  Den kan både stå på gulvet og være normal seng, være halvhøj, og hvis man har 2 senge, køjeseng og så ja "hel" høj. 

Jeg ser tit den bliver sat til salg på dba. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.