Gravid?? Aflæsning test...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

778 visninger
8 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. maj 2016

Anonym trådstarter

Hej med jer piger

Ja endnu et indlæg af denne slags men håber sådan i vil hjælpe!

jeg er simpelthen i tvivl om mine tests... I går var dagen før forventet mens, i dag er dagen derpå.

har testet meget svag positiv begge morgener - men stregen kommer først efter 5-10 min, og den skal jo komme efter 5... Så er det så ugyldigt? Kan jeg regne med noget som helst?

i går var det en Matas test, i dag rfsu.

lægger lige et billede af dagens test. billedet er taget efter præcis 10 min

håber i kan hjælpe

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2016

mija

Vil helt klart sige at den er positiv!!

at den har ligget yderligere 5 min, gør ikke spor. Det er mere hvis stregen først kommer efter flere timer

Så jeg tør bestemt godt at sige tillykke

Anmeld Citér

7. maj 2016

rikke33n

Vær glad..den er positiv :-)

Anmeld Citér

7. maj 2016

Anonym trådstarter

Uha man tør jo næsten ikke tro det..... �������� tak for jeres hjælp ��

Anmeld Citér

7. maj 2016

Zicla

Er den indenfor tid?

For jeg kan se at den er positiv... Tilykke med det:-)

Anmeld Citér

7. maj 2016

Maalene

Selvom testen er lidt over tid, så tør jeg godt ønske tillykke 

Så tydelig ville den ikke være 5 minutter over tid, hvis der ikke var noget, så kæmpe stort tillykke herfra 

Anmeld Citér

7. maj 2016

Anonym trådstarter

Tusind tak hvor er i søde alle sammen!

testen blev positiv 5 min over tid... Tager en mere i morgen tidlig, men jeg tror da også, der er noget.... Men havde så lige et par dråber blod i trussen i dag, så det kan jo desværre også være, at det når at blive en biokemisk, det ved man jo ikke. Men åh hvor jeg håber den er der!

Men hvis det bliver en biokemisk, så ved jeg i det mindste at vi kan - og så er det jo bare med at blive ved at prøve.

har i andre pletblødt omkring den forventede mens?

Anmeld Citér

7. maj 2016

Sedigfor

Anonym skriver:

Tusind tak hvor er i søde alle sammen!

testen blev positiv 5 min over tid... Tager en mere i morgen tidlig, men jeg tror da også, der er noget.... Men havde så lige et par dråber blod i trussen i dag, så det kan jo desværre også være, at det når at blive en biokemisk, det ved man jo ikke. Men åh hvor jeg håber den er der!

Men hvis det bliver en biokemisk, så ved jeg i det mindste at vi kan - og så er det jo bare med at blive ved at prøve.

har i andre pletblødt omkring den forventede mens?

Hvad farve var det? Jeg " blødte " brunlig/rødlig i uge 4 hvor mens skulle ha været, hsr en skøn datter nu 

Anmeld Citér

7. maj 2016

Anonym trådstarter

Det var sådan en lille smule brunligt, og det var meget meget lidt... Så håber sådan 

Og har murren i underlivet men det kan jo også være både mens og graviditet.,, åh altså, men jeg må bare se de næste dage an 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.