Hvornår kan jeg teste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

663 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. maj 2016

Anonym trådstarter

Da jeg  kender  flere  herinde,  vælger jeg  at være anonym.

Jeg  er  i  tvivl  om hvornår jeg  kan  teste  for eventuel  graviditet.

Min  mens  startede  den 4. april - men havde  først  æl  omkring  den 26. april, altså  på  dag  23.

Jeg  forventer  egentlig  mens  idag, den  er  ikke  kommet.

Tænker at  det  er  for  tidligt  at  teste  nu? Er  det  bedre  at vente  til  14  dage  efter  æl?

Uh  jeg  er  utålmodig, har  dog  ikke de vilde  symptomer - lidt  on  off  smerter  i  lænden og  lidt  vægtøgning, ca  1 kg.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2016

MissTas

Anonym skriver:

Da jeg  kender  flere  herinde,  vælger jeg  at være anonym.

Jeg  er  i  tvivl  om hvornår jeg  kan  teste  for eventuel  graviditet.

Min  mens  startede  den 4. april - men havde  først  æl  omkring  den 26. april, altså  på  dag  23.

Jeg  forventer  egentlig  mens  idag, den  er  ikke  kommet.

Tænker at  det  er  for  tidligt  at  teste  nu? Er  det  bedre  at vente  til  14  dage  efter  æl?

Uh  jeg  er  utålmodig, har  dog  ikke de vilde  symptomer - lidt  on  off  smerter  i  lænden og  lidt  vægtøgning, ca  1 kg.

Prøv da at teste.. Viser den ikke noget kan du jo så vælge at teste de 14 dage efter æl  

Anmeld Citér

8. maj 2016

Anonym trådstarter

Prøvede at  tage  en test,  som du foreslog - negativ øv!

Har stadig  ikke  fået  min  mens, så vil  se  tiden  an  og  prøve  at  teste i  næste  uge,  hvis  den stadig udebliver. 

Min  mand  sagde  igår,  at  han mente, at  selve  mit  "brystvæv" var vokset - han ville  lige  "mærke  efter " og mente at  den var  god nok. Jeg vil  ikke  tro  på  noget,  for  er  bange for, at  det  kan  være  psykologisk  påvirkning.

Anmeld Citér

8. maj 2016

MissTas

Anonym skriver:

Prøvede at  tage  en test,  som du foreslog - negativ øv!

Har stadig  ikke  fået  min  mens, så vil  se  tiden  an  og  prøve  at  teste i  næste  uge,  hvis  den stadig udebliver. 

Min  mand  sagde  igår,  at  han mente, at  selve  mit  "brystvæv" var vokset - han ville  lige  "mærke  efter " og mente at  den var  god nok. Jeg vil  ikke  tro  på  noget,  for  er  bange for, at  det  kan  være  psykologisk  påvirkning.

Okay men når din ægløsning er rykket, så er det jo også normalt at din mens er skubbet  

Anmeld Citér

8. maj 2016

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

Okay men når din ægløsning er rykket, så er det jo også normalt at din mens er skubbet  

Ja,  det tænker  jeg  også,  at  min mens rykker  sig. Har normalt  en  cyklus  på  32  dage  og er  på  dag  35  nu.

Min  cyklus  er  et  stort  rod  men  lægen  siger  at  mine  hormoner  er  normale.

Anmeld Citér

8. maj 2016

MissTas

Anonym skriver:

Ja,  det tænker  jeg  også,  at  min mens rykker  sig. Har normalt  en  cyklus  på  32  dage  og er  på  dag  35  nu.

Min  cyklus  er  et  stort  rod  men  lægen  siger  at  mine  hormoner  er  normale.

Din mens skal nok komme hvis ikke du er gravid. Din ægløsning var jo sådan set rykket halvanden uge, så mon ikk også mens kommer inden for en uges tid der er mange der har rod med cyklus uden der er noget galt  

Anmeld Citér

8. maj 2016

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

Din mens skal nok komme hvis ikke du er gravid. Din ægløsning var jo sådan set rykket halvanden uge, så mon ikk også mens kommer inden for en uges tid der er mange der har rod med cyklus uden der er noget galt  

Ja,  jeg  må  væbne  mig  med  tålmodighed 

Anmeld Citér

8. maj 2016

MissTas

Anonym skriver:

Ja,  jeg  må  væbne  mig  med  tålmodighed 

Der er ikke andet for, selvom det er svært

Anmeld Citér

12. maj 2016

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

Der er ikke andet for, selvom det er svært

Øv!  Min  menstruation  kom  igår. Jeg  forventede  det, men  man  ønsker  jo altid  at  den bliver  væk. 

Så  vi  må  prøve  igen - nu 6. cyklus 

Anmeld Citér

12. maj 2016

MissTas

Anonym skriver:

Øv!  Min  menstruation  kom  igår. Jeg  forventede  det, men  man  ønsker  jo altid  at  den bliver  væk. 

Så  vi  må  prøve  igen - nu 6. cyklus 

Ja man håber hver eneste cyklus! Krydser for at den er der næste gang

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.