Stærk hovedpine.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

255 visninger
2 svar
1 synes godt om
6. maj 2016

Sedigfor

Nogle gode råd mod en meget irriterende hovedpine og en dunkende hovedpine. Så dum som jeg var, kom jeg til at knalde en jernrør lige i skalden på mig selv 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2016

Newsence

Ja lad vær med at tage noget som helst..

du har med al sandsynlighed hjernerystelse og derfor bør du på ingen måde tage piller alkohol eller lave for meget

og hvis hovedpinen er blevet værre ( eller bliver det) skal du på skadestuen for du kan have en lille blødning og den kan altså give hjerneskader. 

Men ellers hold dig i ro. Få nogen til st spørge dig om et eller andet hver time. Ingen piller og hold øje med tilstanden de næste 24 timer..

og er du det mindste i tvivl så tá på skadestuen og bliv tjekket. Det er altså det værd. 

Anmeld Citér

6. maj 2016

Sedigfor

Newsence skriver:

Ja lad vær med at tage noget som helst..

du har med al sandsynlighed hjernerystelse og derfor bør du på ingen måde tage piller alkohol eller lave for meget

og hvis hovedpinen er blevet værre ( eller bliver det) skal du på skadestuen for du kan have en lille blødning og den kan altså give hjerneskader. 

Men ellers hold dig i ro. Få nogen til st spørge dig om et eller andet hver time. Ingen piller og hold øje med tilstanden de næste 24 timer..

og er du det mindste i tvivl så tá på skadestuen og bliv tjekket. Det er altså det værd. 

ser tiden an indtil kl 10, min mor er kommet herhjem. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.