Igangsættelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

541 visninger
11 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. maj 2016

Anonym trådstarter

Hej i skønne. 

Ligger lidt at tænker på hvor længe i andre har været om at åbne jer nok til at få prikket vandet efter første stikpille. Er 38+ og ca 1-1,5 cm åben. 

Nogle erfaringer? Eller erfaringer i det hele taget?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2016

MissTas

Anonym skriver:

Hej i skønne. 

Ligger lidt at tænker på hvor længe i andre har været om at åbne jer nok til at få prikket vandet efter første stikpille. Er 38+ og ca 1-1,5 cm åben. 

Mener jeg fik at vide at mam skulle være ca. 2-3 cm åben for at få taget vandet .. Men da det er 4 år siden ererindringen ikke helt i top

Anmeld Citér

6. maj 2016

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

Mener jeg fik at vide at mam skulle være ca. 2-3 cm åben for at få taget vandet .. Men da det er 4 år siden ererindringen ikke helt i top

Fik af vide i onsdags at det var 2. Men mere erfaring med hvor lang tid de der piller havde været om at få åbnet det sidste :-)

Anmeld Citér

6. maj 2016

BigHope13

Jeg mødte ind til igangsættelse41+3,  var 1 cm åben og var godt moden,  så de tog vandet kl 8.  Fik hen på eftermiddagen vedrop pga manglende veer og 21.17 kom Thor til verden. 

Så har dog ikke prøvet stikpiller.. 

Anmeld Citér

6. maj 2016

Anonym trådstarter

BigHope13 skriver:

Jeg mødte ind til igangsættelse41+3,  var 1 cm åben og var godt moden,  så de tog vandet kl 8.  Fik hen på eftermiddagen vedrop pga manglende veer og 21.17 kom Thor til verden. 

Så har dog ikke prøvet stikpiller.. 

Hvordan har de kunnet det?

Anmeld Citér

6. maj 2016

MissTas

Anonym skriver:

Fik af vide i onsdags at det var 2. Men mere erfaring med hvor lang tid de der piller havde været om at få åbnet det sidste :-)

Jeg fik en pille kl. 8 om morgenen som ingen effekt havde, så fik jeg en igen kl. 16 hvor jeg begyndte at ku mærke lidt, da jeg så begyndte at få veer kørte vi på sygehuset tror kl. Var 23 om aftenen. Der var jeg åben 1cm. Fødte dagen efter kl. 14.30 .. Så ved mig gik det sq langsomt 

Anmeld Citér

6. maj 2016

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

Jeg fik en pille kl. 8 om morgenen som ingen effekt havde, så fik jeg en igen kl. 16 hvor jeg begyndte at ku mærke lidt, da jeg så begyndte at få veer kørte vi på sygehuset tror kl. Var 23 om aftenen. Der var jeg åben 1cm. Fødte dagen efter kl. 14.30 .. Så ved mig gik det sq langsomt 

Ja det kan jeg godt høre. 

Her håber jeg på mirakler og at om 30 minutter har jeg åbnet mig den sidste halve cm for at de kan prikke vandet ;-)

Anmeld Citér

6. maj 2016

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

Ved du om, hvis de får lagt den forkert kan komme til at prikke hul i hinderne?

Anmeld Citér

6. maj 2016

MissTas

Anonym skriver:

Ved du om, hvis de får lagt den forkert kan komme til at prikke hul i hinderne?

Aner det ikke men tænker da de har helt styr på det

Anmeld Citér

6. maj 2016

Rtjm05

Anonym skriver:

Hej i skønne. 

Jeg blev sat igang 38+0 fik piller i tre dage og ballonkateter i 12 timer på 4 døgn, desværre åbnede jeg mig kun 1/2-1 cm og det var ikke nok til at de kunne tage vandet, så jeg fik kejsersnit...

Jeg fik afvide jeg skulle være 2 cm åben, før de kunne prikke hul på det 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.