Puha er nervoes..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

687 visninger
13 svar
0 synes godt om
27. september 2009

Becks

Jeg skal moede min storebror og hans kaereste idag hjemme hos min far og min skoenne papmor..
Jeg har ikke set min bror i 10 aar, saa er rigtig nervoes  Og saa skal jeg vaere faster til Februar

Og saa er jeg blevet godt og grundig forkoelet, det maatte godt foerst vaere kommet imorgen, for har saa absolut INGEN stemme, da den har sat sig i halsen denne her gang  Hoster som en soeloeve og snotter vaerre end jeg ved ikke hvad oev!

Men IHHHHH hvor jeg glaeder mig til og se ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2009

Vingummien

Det bliver da vildt spændende.

skynd dig at få noget varm hyldebær saft er et hit herhjemme når det rammer stemmen

Anmeld

27. september 2009

Becks

suanne85 skriver:

Det bliver da vildt spændende.

skynd dig at få noget varm hyldebær saft er et hit herhjemme når det rammer stemmen

Oev kan ikke taale hyldebaer

Maa tage mig et varmt bad og haabe det hjaelper lidt hihi

Anmeld

27. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Uha hvor spændende... Men det er jo tit, at der kommer en fysisk reaktion, når man skal sådan nogen store ting.

Jeg håber du får en god dag, trods forkølelse! 

Anmeld

27. september 2009

TbCp

Beck skriver:

Jeg skal moede min storebror og hans kaereste idag hjemme hos min far og min skoenne papmor..
Jeg har ikke set min bror i 10 aar, saa er rigtig nervoes  Og saa skal jeg vaere faster til Februar

Og saa er jeg blevet godt og grundig forkoelet, det maatte godt foerst vaere kommet imorgen, for har saa absolut INGEN stemme, da den har sat sig i halsen denne her gang  Hoster som en soeloeve og snotter vaerre end jeg ved ikke hvad oev!

Men IHHHHH hvor jeg glaeder mig til og se ham

Ajjj hvor bliver det spændende.
Jeg fik selv kontakt til min lillebror sidste år, han er nu en ung mand på 18 og jeg havde ikke set ham i omkring 12 år.

Dejligt for jer, håber det kommer til at gå rigtig godt!

Anmeld

27. september 2009

Becks

Zafir skriver:

Uha hvor spændende... Men det er jo tit, at der kommer en fysisk reaktion, når man skal sådan nogen store ting.

Jeg håber du får en god dag, trods forkølelse! 

Tusinde tak

Anmeld

27. september 2009

Becks

TbCp skriver:

Ajjj hvor bliver det spændende.
Jeg fik selv kontakt til min lillebror sidste år, han er nu en ung mand på 18 og jeg havde ikke set ham i omkring 12 år.

Dejligt for jer, håber det kommer til at gå rigtig godt!

tillykke med din lillebror  

Dejligt naar man faar kontakt til dem igen

Anmeld

27. september 2009

TbCp

Beck skriver:

tillykke med din lillebror  

Dejligt naar man faar kontakt til dem igen

Ja det er rigtig fedt

Anmeld

27. september 2009

Nanna1985

Hvor er det spændende  Har selv en storebror fra min far´s side af, som jeg ikk har set i 20 år  

Anmeld

27. september 2009

Ansemusen

Det lyder rigtig spændende og må være rigtig dejligt at få kontakt igen efter så mange år! Det er helt okay hvis I ikke vil svare på spørgsmålet, hvis det er for personligt. Men hvorfor har I ikke haft kontakt med dem ikke alle de år?

Knus Anna!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.