Jeg kan ikke se noget, men min kæreste kan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

759 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. maj 2016

Anonym trådstarter

Hej 

Jeg tog en test her I morges (2 dage før tid fyyyy)

Og ja jeg kan ikke se noget MEN min kæreste synes han kan skimte noget. Så nu spørger jeg jer. Andre med mere erfaring i at kigge på pinde 

Er der noget eller ej? 

//Hvis der ikke kommer noget billede så arbejder jeg på sagen, da det er første gang jeg prøver at ligge et billede op//

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2016

Anonym trådstarter

Her er billedet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

5. maj 2016

Maalene

Åhh, har zoomet og vippet og alt mulig, for vil rigtig gerne kunne sige, at der er to streger, men jeg kan desværre kun se en 

Men hey, to dage til testdag, så den kan sagtens nå at komme - jeg krydser ihvertfald fingrene og håber på det bedste for jer 

Anmeld Citér

5. maj 2016

Bshizzle

Anonym skriver:

Her er billedet

Jeg kan ikke se noget.. Altså negativ her fra. 

Desuden forstår jeg ikke helt hvorfor du tester FØR tid.. Så mit råd er at give det et par dage mere. 

Anmeld Citér

5. maj 2016

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Jeg kan ikke se noget.. Altså negativ her fra. 

Desuden forstår jeg ikke helt hvorfor du tester FØR tid.. Så mit råd er at give det et par dage mere. 

Hehe jeg ved det godt.  Men når man også har en kæreste som siger "måske er du længere fremme end vi regner med" så faldet man altså i 

Men jeg havde heller ikke regnet med noget overhovedet. Og kæresten fik sin lyst styret.

Anmeld Citér

5. maj 2016

elskeratværemor

Anonym skriver:

Hej 

Og ja jeg kan ikke se noget MEN min kæreste synes han kan skimte noget. Så nu spørger jeg jer. Andre med mere erfaring i at kigge på pinde 

Er der noget eller ej? 

//Hvis der ikke kommer noget billede så arbejder jeg på sagen, da det er første gang jeg prøver at ligge et billede op//

Jeg kan godt se en meget utydelig ekstra steg... det ligner en skygge, men prøv evt om et par dage eller 2, hvis den er der bliver den jo kun tydligere

Anmeld Citér

5. maj 2016

MissTas

Anonym skriver:

Hej 

Er der noget eller ej? 

Kan desværre heller ikke se to streger lige gyldigt hvor ihærdigt jeg kigger 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.