Søges: Børnesangbog med akkorder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.387 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Nogen som kender en god børnesangbog med akkorder? Jeg spiller både guitar og klaver, så det ville være super at begynde at lære alle de gode børnesange her under graviditeten...

Kh
Rosa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2009

LauraLW

Rosa skriver:

Nogen som kender en god børnesangbog med akkorder? Jeg spiller både guitar og klaver, så det ville være super at begynde at lære alle de gode børnesange her under graviditeten...

Kh
Rosa

jeg tror man kan få en kæmpe "Åh Abe" sangbog med akkorder... jeg fik den i hvertfald engang for sjov på cd-rom, da jeg ville lære at spille guitar.... det gik dog ikke så godt :-)

Ellers tænker jeg om "de små synger" ikke også har? Er lidt i tvivl...

Anmeld

27. september 2009

Diana...

LauraLW skriver:

jeg tror man kan få en kæmpe "Åh Abe" sangbog med akkorder... jeg fik den i hvertfald engang for sjov på cd-rom, da jeg ville lære at spille guitar.... det gik dog ikke så godt :-)

Ellers tænker jeg om "de små synger" ikke også har? Er lidt i tvivl...

Jep de små synger har os akkorder i.

Anmeld

27. september 2009

SAL

Rosa skriver:

Kh
Rosa

"Din egen sangbog" - 120 sange for børn (Lademann)

Anmeld

27. september 2009

linemus

Alberte synger med de små 1 + 2. Den er rigtig god og med akkorder. Der er masser af kendte børnesange både gamle og nye. Hun har også lavet en med julesange. Ellers er Sigurds sangbog også rigtig god, men der skal man enten kende hans sange fra Sigurds Bjørnetime eller kunne læse noder, men det kan du vel Vi bruger den rigtig meget.

Line

Anmeld

27. september 2009

mor_sabina

Rosa skriver:

Kh
Rosa

Jeg kan anbefale "fagtesangbogen" den er bare rigtig god, det er lidt nyere sange men det er rigtige ørehængere og børnene er vilde med dem da det (som navnet også afslører) er sanglege.

Anmeld

27. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tusind tak for alle jeres svar! Masser af rigtig gode bud!!!

KH
Rosa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.