Jeg kan ikke finde ud af min krop!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

270 visninger
0 svar
0 synes godt om
5. maj 2016

Mor til F

Hej piger,

Da jeg har  haft en lidt uregelmæssig  cyklus efter graviditet  og  amning - cyklus startede  op  igen i februar  15, samt  oplevet  en  del  pletblødning, ville  min  læge  gerne  lave  en  gyn us. + hormon status  BP, for  at  finde  en  eventuel  årsag.

Ved gyn kunne  hun  ikke  mærke  noget  unormalt - hun  mærkede  også  på  livmoderen og  udefra  på  æggestokke.

Har endelig  fået  svar  på  BP, som  alle  viste  sig  at være  normale  ��

Dog  var mit  testosteron  niveau  lidt  under normalen - lægen mente  at  det  ikke  betød  noget. 

MEN min  krop  opfører  sig  ikke  normalt - jeg testede  positiv  for  æl  den  23 /24 april  og  oplevede  en  lille  blødning  den 26.  april - tænker  at det var  æl. 

Forventer mens  imorgen,  men tror  bestemt ikke  at  den  er  på  vej. 

Dog  vil  jeg  ud  fra  æl  først  forvente  mens  omkring  tirsdag - 2 uger  efter  æl  (tror  jeg ) 

Jeg  oplever on off smerter i lænden og også foran i underlivet. Min  mave er konstant  mere  oppustet  end  normalt, jeg  har  fået  lidt  væske i fødderne og min  vægt er  pludselig steget med 1-1 1/2 kg.

Hvad  pokker  sker  der?  Har  aldrig  oplevet  det  før.  Min  mand spurgte om jeg havde  PMS og  tja  det  er da måske hvad jeg  har.

Har  taget en  test  tidlig  g-test som  var  negativ.

Forstår  simpelthen  ikke  min  krop! Ihh . 

Vi  prøver  at  blive  gravide, men  ud  fra æl  kan  jeg  maks  være  3+2, så  tænker  ikke  at  det  kan  være  tegn  på  en  eventuel  graviditet.

Andre  der har  prøvet  noget lignende? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.