Hej piger,
Da jeg har haft en lidt uregelmæssig cyklus efter graviditet og amning - cyklus startede op igen i februar 15, samt oplevet en del pletblødning, ville min læge gerne lave en gyn us. + hormon status BP, for at finde en eventuel årsag.
Ved gyn kunne hun ikke mærke noget unormalt - hun mærkede også på livmoderen og udefra på æggestokke.
Har endelig fået svar på BP, som alle viste sig at være normale
Dog var mit testosteron niveau lidt under normalen - lægen mente at det ikke betød noget.
MEN min krop opfører sig ikke normalt - jeg testede positiv for æl den 23 /24 april og oplevede en lille blødning den 26. april - tænker at det var æl.
Forventer mens imorgen, men tror bestemt ikke at den er på vej.
Dog vil jeg ud fra æl først forvente mens omkring tirsdag - 2 uger efter æl (tror jeg )
Jeg oplever on off smerter i lænden og også foran i underlivet. Min mave er konstant mere oppustet end normalt, jeg har fået lidt væske i fødderne og min vægt er pludselig steget med 1-1 1/2 kg.
Hvad pokker sker der? Har aldrig oplevet det før. Min mand spurgte om jeg havde PMS og tja det er da måske hvad jeg har.
Har taget en test tidlig g-test som var negativ.
Forstår simpelthen ikke min krop! Ihh .
Vi prøver at blive gravide, men ud fra æl kan jeg maks være 3+2, så tænker ikke at det kan være tegn på en eventuel graviditet.
Andre der har prøvet noget lignende?
Anmeld
Citér