Kvadron-børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.434 visninger
2 svar
0 synes godt om
4. maj 2016

frkchili

Kære alle!

Jeg efterlyser forældre til kvadron-barn/børn, som kunne tænke sig at fortælle lidt omkring, hvordan generne er faldet ud i disse tilfælde.

Jeg står i den situation, at jeg planlægger at blive (enlig) mor til donorbarn, og den donor, jeg hælder mest til, er halv ghaneser/halv dansker. Jeg selv er dansk, rødhåret med blå/grå øjne og meget lys i huden. Derfor vil mit barn blive kvadron.

I og med at jeg bliver mit barns eneste forælder, tænker jeg meget på, om det mon vil føle sig meget anderledes, hvis det ikke ligner mig specielt meget rent fysisk. Derfor har jeg prøvet at finde billeder af andre kvadron-børn, men synes ikke, der er så meget at komme efter.

Mon der er nogen herinde med kvadron-børn, som kunne tænke sig at dele erfaringer med mig, evt. poste nogle billeder af jeres små vidundere?

Knus og kærlighed
Cecilie

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2016

Ai sha

Jeg har mulatte børn. Men har en veninde der har 4 børn med en mand der er halvt gambianer og halvt dansker.  

Børnene er helt lyse og to af dem har blå øjne .

Anmeld Citér

4. maj 2016

Marts<3

Min søn er kvadron. 

Han er lys med krøllet lysebrunt hår, grønne øjne.

da han var baby var han helt lyshåret med blåøjne. 

Han er en lille nuance mørkere end andre børn... Men ikke meget.

Man ved aldrig hvad der kommer ud af blandnings børn. Så du kan få mørke og lyse børn. Hans far er mørkhåret og og grønbrune øjne. Men de bliver meget smukke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.