pakkeliste - mangler jeg noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.394 visninger
10 svar
4 synes godt om
4. maj 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

jeg er (desværre) sådan at jeg  skal have en pakkeliste når jeg skal rejse, for ellers glemmer jeg noget - enten før vi rejser, eller når vi skal rejse hjem...

nu skal min datter og jeg rejse til København på en lille 4 dage/3 nætters ferie, og så er jeg ved at skulle pakke de sidste ting... men så er jeg blevet i tvivl om jeg mangler noget...

indtil videre står der;

3 x body, buks, bluse og strømpebukser til Elise

nattøj til Elise + bamse

stofbleer

toilettaske (tandbørster, tandpasta, hårbørster, deodorant, shampoo)

sengetøj til Elise

Håndtaske;

biletter, buskort, pas, hævekort, kontanter, nøgler

juice, frugtkiks, bog til Elise

opladere

solbriller

sko

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2016

modesty

Ms.Sunshine skriver:

jeg er (desværre) sådan at jeg  skal have en pakkeliste når jeg skal rejse, for ellers glemmer jeg noget - enten før vi rejser, eller når vi skal rejse hjem...

nu skal min datter og jeg rejse til København på en lille 4 dage/3 nætters ferie, og så er jeg ved at skulle pakke de sidste ting... men så er jeg blevet i tvivl om jeg mangler noget...

indtil videre står der;

nattøj til Elise + bamse

stofbleer

sengetøj til Elise

Håndtaske;

opladere

solbriller

sko

Pas? 

Jeg ville nok tage lidt ekstra tøj med til barnet. Nu ved jeg ikke hvor gammel hun er, men de kan jo godt svine lidt ind imellem de små, hahah. Bare for en sikkerheds skyld.

Her ville creme til numsen nok også have været en god idé dengang han brugte ble.

Anmeld Citér

4. maj 2016

MKBP

Profilbillede for MKBP
Ms.Sunshine skriver:

indtil videre står der;

nattøj til Elise + bamse

stofbleer

sengetøj til Elise

Håndtaske;

opladere

solbriller

sko

Solcreme...- hvis det er nu her I skal afsted 

Anmeld Citér

4. maj 2016

Ms.Momo

modesty skriver:

Pas? 

Jeg ville nok tage lidt ekstra tøj med til barnet. Nu ved jeg ikke hvor gammel hun er, men de kan jo godt svine lidt ind imellem de små, hahah. Bare for en sikkerheds skyld.

Her ville creme til numsen nok også have været en god idé dengang han brugte ble.

ja, desværre også pas.  Vi bor på Bornholm, og hvis vi ikke kan vise gyldigt billed ID på turen kan vi risikere ikke at få lov til at komme med - og jeg har ikke kørekort.

min datter er to, men jeg skrev ikke cremer, sutter og bleer på fordi det ligger fast i pusletasken... det skulle jeg måske have skrevet på... 

Anmeld Citér

4. maj 2016

Ms.Momo

Solcreme...- hvis det er nu her I skal afsted 

ja, vi rejser i morgen eftermiddag... 

jeg stod faktisk og overvejede om jeg også skulle pakke en kjole eller to, så hun kan få lidt luft, hvis nu det er lige så varmt i København som det har været her på øen i dag.

Anmeld Citér

4. maj 2016

EnGodMor

Kamera (men tænker du nok bruger mobilen)

Anmeld Citér

4. maj 2016

Benjamins'mor

Ms.Sunshine skriver:

indtil videre står der;

nattøj til Elise + bamse

stofbleer

sengetøj til Elise

Håndtaske;

opladere

solbriller

sko

Ekstra tøj til barnet. Det er altså surt hvis det bliver vådt/beskidt ikke at have nok. 

Bleer hvis hun bruger det. 

Tøj til dig selv. 

Anmeld Citér

4. maj 2016

Ms.Momo

Benjamins'mor skriver:

Ekstra tøj til barnet. Det er altså surt hvis det bliver vådt/beskidt ikke at have nok. 

Bleer hvis hun bruger det. 

Tøj til dig selv. 

jeg har svaret en senere, at det der normalt ligger i pusletasken (bleer, 2 sæt skiftetøj osv.) ikke var skrevet på listen, for denne liste er mere som de "ekstra" ting jeg skal pakke...

men tak for at minde mig om at pakke tøj til mig selv - det havde ikke været så godt hvis jeg stod der i København og kun havde det jeg stod og gik i... 

Anmeld Citér

4. maj 2016

Benjamins'mor

Ms.Sunshine skriver:

jeg har svaret en senere, at det der normalt ligger i pusletasken (bleer, 2 sæt skiftetøj osv.) ikke var skrevet på listen, for denne liste er mere som de "ekstra" ting jeg skal pakke...

men tak for at minde mig om at pakke tøj til mig selv - det havde ikke været så godt hvis jeg stod der i København og kun havde det jeg stod og gik i... 

Det svar havde jeg set, men tænkte bare jeg har normalt kun 3-4 bleer i pusletasken og tænkte det ikke var nok til 4 dage

Anmeld Citér

4. maj 2016

Ms.Momo

Benjamins'mor skriver:

Det svar havde jeg set, men tænkte bare jeg har normalt kun 3-4 bleer i pusletasken og tænkte det ikke var nok til 4 dage

ja okay... den tænkte jeg ikke på... 

jeg har købt en pakke bleer i dag, og halvdelen er allerede pakket ned i kufferten... det er derfor der heller ikke står bleer på...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.